راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

از چالش کرونایی شاهرخ استخری تا کودکی بهنوش طباطبایی

ویروس کرونا در هفته گذشته باز هم مهمترین سوژه و شاید تنها سوژه اینستاگرام بود. برای همین هم نی نی سایتگرام این هفته هم تحت تاثیر این ویروس و البته چالشها و کمپین‌هایی است که درباره این ویروس به راه افتاده است.

بهنوش طباطبایی و روزهای کودکی

وقتی استرس و نگرانی بیشتر از همیشه است نا خودآگاه روزهای شاد گذشته است که تداعی می شود و انگار دلت می خواهد دوباره به آن روزها و آن حال و هوای بی استرس برگردی. شاید برای همین باشد که بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تئاتر با انتشار عکسی از دوران خوش کودکی اش نوشته:« دلم فقط كودكى مى خواهد تا كه هيچ، هيچ چيز را نفهمم. جز بوووس هاى پدر. قربون صدقه هاى مادر و بغل خواهر. دلم كودكى مى خواهد كه در جشن ها برقصم و همه دل خوشى ام كيك تولدم باشد و شمعي كه قرار است فوت كنم. دلم فقط خوشي هاى كودكانه مى‌خواهد »


بابک جهانبخش و جگر گوشه اش

نقش اول اینستاگرام بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ پسرش است. فقط کافی است یک نگاه به صفحه این خواننده در اینستاگرام بیندازید تا قربان صدقه ها و عشق پدر و پسری این دو را ببینید. جهانبخش این بار هم یک عکس دو نفره با پسرش منتشر کرده و نوشته:« با چشم تو از هر دو جهان گوشه گرفتیم
ماییم و نوای جام که جگر گوشه مایی»

مهتاب کرامتی و توصیه های مهم

درست است ویروس کرونا حالا مهمان ناخوانده کشور ماست و خیلی ها را درگیر این بیماری کرده است، اما می توان با رعایت نکات بهداشتی از آن دور ماند. نکات مهمی که اگر همه ما انجام بدهیم می توانیم کرونا را شکست بدهیم. مهتاب کرامتی بازیگر سینما و سفید یونیسف در ایران هم با انتشار چند عکس از نکات ساده اما بسیار مهم برای مبارزه ب کرونا نوشته:« نترسید ولی مراعات کنید. نکات ساده و خیلی مهم.»

شاهرخ استخری و چالش لبخند

شاید عکس قدیمی باشد اما لبخند همیشه تازه است. چون انسانها به امید است که زنده می مانند . لبخند در روزهای سخت شاید کمی دشوار باشد اما خیلی به کار می آید. خندیدن باعث می شود سیستم ایمنی بدن تقویت بشود و در جنگ با کرونا کم نیاورد. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون هم با انتشار عکسی به چالش لبخند پاسخ داده و نوشته:
«یه عکس قدیمی و برای چالش خنده دوستان»

شیلا خداداد و لبخند جذاب

شیلا خداداد بازیگر سینما هم در چالش لبخند اینستاگرام شرکت کرده. البته او عکس دخترش ساتین را برای این چالش انتخاب کرده و نوشته:« من برای چالش لبخند عکس از این زیباتر و دلچسب تر پیدا نکردم.»

تیارا و ویانا و آغوش مادر

هیچ جایی امن تر و گرم تر و بهتر از آغوش مادر نیست. فرقی هم نمی کند چند ساله باشی آغوش مادر معجزه می کند. آن گرما و آن احساس و آن صدای قلب انگار همه غمها و استرسها را می شوید و می برد. همسر رضا صادقی خواننده محبوب پاپ هم با انتشار عکسی از خودش و دخترانش این گونه احساسش را توصیف کرده:«آغوش مادر همیشه امن ترین خلوت برای هر دختریه ... خدارو شکر برای داشتنتون و حال خوبتون ...»

کامبیز دیر باز و وداع با همکلاسی

پدرها مثل کوه هستند نباشند انگار بزرگترین پشتوانه زندگی ات را از دست می دهی. غمی متفاوت با غمهای دیگر است غم بی پدری. کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون از درگذشت رفیقش نوشته که پدر بوده و حال دیگر نیست:« همکلاسی دورانِ خوش دانشکده بازیگری علی جانِ ابولحسنی برگشت پیش خدا، زود بود مرد، خییییلی زود بود داداش، هفته دیگه روز پدره طاها میخواست برات کادو بگیره مشتی کجا رفتی؟»

شبنم مقدمی و امید به لبخند

این هم یک چالش لبخند دیگر. لبخندی با جنس روزهای خوش کودکی. روزهایی که این دردها و غصه ها هیچ جایی در آن نداشت. شبنم مقدمی بازیگر سینما با انتشار عکسی از دوران کودکی اش نوشته:« با امید ‌ِبه راه شدن ِ لبخند ِ همه مان... نه ، ده ساله ام در این عکس ، سال شصت باید باشد.پلیورم را مامان بافته بود، آن وقت ها ،یک جور نخ کاموا بود ، جنسش نرم تر بود از کامواهای معمولی. به آن نخ ها می گفتند « موهِر»، سال های جنگ ، کم پیدا می شد...پلیورم رنگی داشت بین زرد و کِرِم...حالا توی ِ این عکس ِ کهنه رنگش درست پیدا نیست.یادم هست که دوستش داشتم . شاید چون مامان بافته بودش.»


راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋