راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

50% تخفیف &؛amp؛#x2B؛ معافیت مالیاتی طلایی جمعه سیاه Earle Gallery

50 درصد تخفیف + حذف مالیات طلا در بلک فرایدی گالری ارل

گالری طلای ارل به مناسبت بلک فرایدی تمامی محصولاتش رو بدون مالیات و با 50 درصد تخفیف سود به فروش می‌رسونه. این تخفیف به مدت 4 روز، از یکم تا چهارم آذر ماه ادامه داره و شما می‌تونید از طریق وبسایت گالری ارل ، سفارش خودتون رو ثبت کنید و از این تخفیف بهره‌مند بشید.

گالری طلا ارل؛ اصالت به سبک ارل

گالری طلا ارل سال‌هاست که به عنوان یکی از گالری‌های خوش‌ آوازه طلا در ایران با شعب متعدد در سراسر کشور در حال فعالیته. این گالری در سال‌های اخیر حضور پررنگی در دنیای دیجیتال داشته و تونسته در جهت نیاز خریداران و ترندهای روز دنیا، کیفیتی متمایز از سایر رقبا به مشتریانش ارائه بده.

50 درصد تخفیف + حذف مالیات طلا در بلک فرایدی گالری ارل

احترام به دغدغه‌های مخاطبین ارل از گذشته مورد توجه گالری طلای ارل بوده و همیشه تلاش شده کیفیت تولید محصولات در سطح بالایی باشه. گارانتی ۲ ساله روی تمامی محصولات نشان از اعتماد به این کیفیت تولیده.

یکی از مهمترین ارزش‌هایی که خریداران محصولات ارل را به هم پیوند می‌ده و عضو خانواده بزرگ ارل می‌کنه، اصالت در طراحی محصولاته. در طراحی محصولات طلا، توجه به جنبه هنری و تلاش برای نزدیکی به سلیقه مخاطب با حفظ چاشنی خلاقیت از اهمیت بالایی برخورداره.

50 درصد تخفیف + حذف مالیات طلا در بلک فرایدی گالری ارل

طراحان ارل بر این باورند که محصولات طلا باید علاوه بر هماهنگی با سلیقه خریداران و استفاده از عناصر آشنا، قابلیت جریان سازی، معرفی المان‌ها جدید و ایجاد ترند در دنیای مد هم داشته باشن. به این صورت طراحی‌های مورد نظر می‌تونن در عین آشنایی برای بیننده، احساس جدید و به روز بودن هم به مخاطب القا کنن.

این دیدگاه متمایز نسبت به طراحی محصولات طلا در سال‌های اخیر باعث شده نگاه بسیاری از خریداران و طراحان به محصولات ارل جذب بشه. در سال‌های اخیر طراحان با الگو برداری از طرح‌های ارل به کیفیت طراحی متمایز ارل اذعان کردن.

با اینکه در دنیای مد حرکت با ترندها و سلیقه مردم کار ساده‌ای نیست، گالری ارل با ارائه محصولات در کالکشن‌های مختلف مناسب با سن، وزن طلا و نوع طراحی، سلیقه طیف وسیعی از خریداران طلا رو پوشش می‌ده.

در حال حاضر محصولات گالری ارل در ۵ دسته بندی ارائه میشه:

  •  گردنبند طلا
  • گوشواره طلا
  • دستبند طلا
  • انگشتر طلا
  • آویز طلا

به عنوان کلام آخر باید بگیم، محصولات طلا باید انعکاسی درخشان از خود واقعی شما و بیانگر شخصیت شما باشن و هر طرح طلا مثل یه اثر هنری می‌مونه که با مخاطبین معنا پیدا می‌کنه. در سال‌های اخیر، کاربران ارل در شبکه‌های اجتماعی و نظرسنجی‌های مختلف به هنر و اصالت محصولات ارل معنا دادن. این حمایت حداکثری به گالری ارل این اطمینان رو میده که در مسیر حال خوب هم میهنان عزیز حرکت می‌کنه.

تهران دفتر مرکزی

02144287903

تهران  - مرکز خرید اپال

02122383103

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋