راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

آیا خوردن کلوچه باعث عضله سازی می شود؟

اگر در تلاش برای به دست آوردن عضله هستید شما باید به شدت تمرین کنید، غذا بخورید تا از رشد عضلانی حمایت کنید و به بدن خود اجازه دهید به اندازه کافی استراحت و ریکاوری کند. برای عضله‌ سازی باید با ثبات و شدت تمرین کنید. شما باید وزنه‌های سنگین بلند کنید و همیشه در تلاش باشید زیرا رشد عضلانی با اضافه بار پیشرونده تحریک می‌شود. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید یا چگونه تمرین‌هایی را که در حال حاضر انجام می‌دهید بهبود ببخشید ممکن است بخواهید با یک مربی ورزشی مشورت کنید.

خوردن غذا چه تاثیری بر روی عضله‌ سازی می‌گذارد؟

در حالی که مردم اغلب پروتئین را به عنوان مهمترین عامل برای افزایش عضله می‌دانند اما کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها به همان اندازه مهم هستند. کربوهیدرات‌ها انرژی کوتاه مدتی برای سوخت تمرینات به شما می‌دهند. چربی رژیم غذایی انرژی طولانی مدت را فراهم می‌کند، از هورمون‌های شما پشتیبانی می‌کند و به جذب برخی مواد مغذی کمک می‌کند. مصرف چربی روزانه شما باید حدود 25 تا 35 درصد از کل کالری شما باشد.

پروتئین‌ها چه تاثیری بر روی عضله‌ سازی می‌گذارد؟

بر اساس سن، سطح فعالیت و اهداف توصیه‌های مختلفی برای دریافت پروتئین وجود دارد. مصرف پروتئین کافی برای عضله‌ سازی ضروری است. مصرف 20 تا 30 درصد از کل کالری دریافتی از پروتئین به طور کلی برای ارائه مزایای سلامتی کافی در نظر گرفته می‌شود. برای عضله‌ سازی موثر بدن شما نیاز به ساخت پروتئین بیشتری نسبت به تجزیه آن دارد. به همین دلیل است هر کسی که می‌خواهد عضله بسازد باید مطمئن شود که پروتئین کافی می‌خورد.

مافین‌ها چه تاثیری بر روی عضله‌ سازی دارند؟

مافین‌ها اگر سرشار از پروتئین باشند و کربوهیدرات خوبی داشته باشند می‌توانند به عضله‌ سازی شما کمک کنند. برای تهیه مافین در خانه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب را به مواد خشک مافین اضافه کرده و در مایکروویو قرار دهید. همچنین می‌توانید پنکیک درست کنید.

نتیجه‌گیری:

برای عضله‌ سازی باید سخت تمرین کنید، درست غذا بخورید و زمانی را برای ریکاوری اختصاص دهید. مطمئن شوید که کالری و پروتئین کافی برای حمایت از رشد عضلانی بهینه مصرف می‌کنید. شما همیشه می‌توانید خوراکی‌های سیر‌ کننده مانند کلوچه و پنکیک را مصرف کنید.

 

منبع:

nakednutrition.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋