راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

این آخر هفته در تهران، چالوس و قزوین

به اولین آخر هفته اسفند در پر هیاهوترین ماه سال رسیده‌ایم این روزها اگر چندان اهل خرید و گشت و گذارهای شهری نباشید ساعت‌ها ترافیک و شلوغی کسل کننده خواهد بود. به ویژه روزهای آخر هفته که خیابان‌ها رفت و آمد و همهمه‌ی بیشتری را به خود می‌بیند.با این اوصاف برای فرار از این دغدغه‌ها و هیاهو کمی گردش و طبیعت گردی حالتان را جا می‌آورد. به عنوان یک پیشنهاد می‌گوییم که همیشه خاطرات متفاوت‌تری از روزهای منتهی به آخر سال برای خودتان دست و پا کنید تا شیرینی پایان سال تا مدت‌ها در ذهنتان باقی بماند.همراه پیشنهادهای سرد و هیجان انگیز ما باشید.

دیدن پرنده‌های زیبا را تجربه کنید / آخر هفته با پرنده نگری در پارک جمشیدیه تهران

کلاغ، گنجشک و کبوتر بیشترین گونه از پرندگان هستند که همه ما در آسمان شهرمان هر روز آنها را از نزدیک و با چشم غیرمسلح می‌بینیم. اما شاید برایتان جالب باشد که اگر 2 ساعت وقت بگذارید و در آرامش یه پارک قدم بزنید، می‌توانید بیش از 15 گونه پرنده‌ی دیگر را ببینید و بشناسید. در این تجربه متفاوت با استفاده از ابزار مناسب مثل دوربین دوچشمی و تلسکوپ به همراه یک کارشناس حرفه‌ای، پرنده‌های آزاد در محیط‌های طبیعی شهری مثل پارک‌ها را پیدا و آنها رو شناسایی می‌کنید. از طرفی هم کلی اطلاعات در مورد پرنده‌های آزاد و محیط‌ زیست بدست آورده و در این 2 ساعت جوری سرگرم می‌شوید که گذر زمان را فراموش خواهید کرد. باشگاه پرنده‌نگری ایرانیان با در اختیار گذاشتن تجهیزات لازم یک آخر هفته متفاوت را در پارک جمشیدیه واقع در خیابان باهنر برای شما رقم خواهد زد.

دیدن پرنده ها در جمشیدیه

تجربه آرامش در چشم‌اندازی زیبا و بکر / آخر هفته تفریح در پیست اسکی خور چالوس

یک پیست با پیشینه‌ای نزدیک به 50 سال در یکی از قدیمی‌ترین روستاها با قدمت 2 هزار سال حتما انگیزه خوبی برای تفریح و دیدن در یک آخر هفته زمستانی خواهد بود. جایی که به جهت داشتن آب‌ و هوای خوب و مناسب، نام آن ابتدا خوب یا خرداد بوده که با مرور زمان به خور تبدیل شده است. پیست اسکی خور در نزدیکی سد امیرکبیر (سد کرج) قرار دارد و چشم‌انداز زیبا و بکر آن توجه بازدیدکنندگان را در چهار فصل سال به خود جلب کرده است. به ویژه وقتی در کنار تجربه حرفه‌ای اسکی و اسنوبرد، بیرون از محوطه پیست مکانی برای سرسره بازی با تیوپ در نظر گرفته شده که در واقع این نقطه را می‌توان شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین بخش مجموعه به حساب آورد. برای رسیدن به پیست اسکی خور، به کیلومتر 15 جاده کرج - چالوس با ورود به این جاده فرعی خوزنکلا تابلوی «پیست اسکی خور» شما را تا مقصد راهنمایی می‌کند تا آخر هفته‌ای پر برف را تجربه کنید.

پیست اسکی خور

نمایشگاهی پر از دست سازهای زیبا / آخر هفته در نمایشگاه صنایع دستی در قزوین

همیشه دیدن کردن از آثار هنری و صنایع دستی روح بخش است چرا که کلی گلیم، سفال، چرم، منبت، معرق، سوزن دوزی سنتی، حصیربافی، زیورآلات سنتی و گیوه انتظارتان را می‌کشد. قرار است ساعت‌ها از صنایع دستی روستاییان قزوینی دیدن کنید و بیشتر از نزدیک با آنها آشنا شوید. در اینجا بافت زنده حصیر، گلیم و لباس و درست کردن انواع زیورت آلات خوش آب و رنگ مزه دیگری دارد. به ویژه وقتی با عرضه و فروش آنها بازدید شما را به یک خاطره تبدیل می‌کنند. پس این آخر هفته بازدید از نمایشگاه صنایع دستی قزوین را که تا 2 اسفند در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی قزوین به نشانی ضلع جنوبی اتوبان قزوین – زنجان برپاست از دست ندهید.


قزوین

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋