راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

آیا می توان هنگام کاهش وزن همبرگر خورد؟

بسیاری از مردم هنگام تلاش برای کاهش وزن از همبرگر اجتناب می‌کنند. اما برگر‌ها حاوی مواد مغذی ارزشمندی هستند و ترفند‌هایی برای مصرف درست آن‌ها وجود دارد. در ادامه به برخی نکات هنگام خرید و درست کردن همبرگر در خانه دقت کنید.

هنگام درست کردن همبرگر از چه نوع گوشتی استفاده کنیم؟

بوقلمون از نظر مواد مغذی تقریباً با مرغ قابل مقایسه است اما هر دو گوشت برای کاهش وزن مفید می‌باشند. گوشت سفید چربی اشباع شده کمی دارد. مصرف سینه مرغ بدون پوست و بدون استخوان به افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند توصیه می‌شود. سینه مرغ بسیار کم چرب بوده و باعث بسته شدن عروق خونی شما نخواهد شد.

مصرف همبرگر و سیب زمینی سرخ شده چه تأثیری در وزن دارد؟

یک وعده غذایی متشکل از یک چیزبرگر دوبل با سیب زمینی سرخ شده و یک میلک شیک می‌تواند بیش از ۲۰۰۰ کالری به شما بازگرداند. زمانی که به وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها خوراکی‌های دیگر اضافه کردید باعث افزایش وزن هرچه بیشتر خود خواهید شد. عدم مصرف یک وعده غذایی ناسالم باعث افزایش وزن شما نمی‌شود. تا زمانی که کالری دریافتی شما در طول روز‌ها یا حتی هفته‌ها بیشتر از کالری مصرفی شما نباشد وزن اضافه نخواهید کرد. این را فراموش نکنید که یک وعده غذایی باعث ایجاد یا شکستن رژیم غذایی شما نمی‌شود.

 

کدام گوشت به کاهش وزن کمک می‌کند؟

  • سینه مرغ
  • خرگوش
  • فیله
  • شترمرغ

 

آیا بوقلمون کالری بیشتری نسبت به مرغ دارد؟

تکه‌های مرغ کمی چربی و کالری بیشتری نسبت به تکه‌های گوشت تیره بوقلمون دارند. همین امر در مورد گوشت سفید این دو نوع مرغ نیز صدق می‌کند زیرا بوقلمون نسبت به مرغ کالری کمتری دارد.

 

آیا با خوردن یک وعده غذایی در طول روز می‌توان وزن کم کرد؟

خوردن یک وعده غذایی در روز ممکن است راهی محبوب برای کاهش وزن باشد اما احتمالاً برای سلامت کلی‌ایده خوبی نیست. اگرچه روزه‌داری به طور کلی از جمله روزه‌داری طولانی‌مدت ممکن است از طرق مختلفی برای سلامتی مفید باشد اما افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های بسیار پایدارتر به سلامتی خود اهمیت دهند.

بهتر است هرچندوقت یکبار همبرگر بخوریم؟

برگر‌ها را اگر هر چند وقت یکبار و در حد اعتدال بخورید مضرر نخواهند بود. اگر در حد اعتدال غذا بخورید و یک رژیم غذایی متعادل شامل میوه و سبزیجات داشته باشید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. تا زمانی که شما وعده‌های غذایی خود را کنترل می‌کنید و بیش از حد غذا نمی‌خورید در معرض بیماری قرار نخواهید گرفت.

اگر هر روز یک همبرگر بخورید چه اتفاقی برای بدنتان می‌افتد؟

داشتن یک رژیم غذایی بی‌کیفیت و سرشار از مواد غذایی ناسالم با افزایش خطر چاقی، افسردگی، مشکلات گوارشی، بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع ۲، سرطان و مرگ زودرس مرتبط است.

آیا می‌توانم هفته‌ای یک بار غذای ناسالم بخورم و همچنان وزن کم کنم؟

خوردن فست فود یک بار در هفته تضمین می‌کند که می‌توانید بدون آسیب رساندن به بدن آنچه را که نیاز دارد به بدن خود برسانید و همچنین با سوزاندن کالری بیشتر بدن به افزایش متابولیسم کمک کنید.

به چه علت بوقلمون مضرر است؟

خطرات محصولات بوقلمون فرآوری شده می‌توانند سرشار از سدیم بوده و برای سلامتی مضر باشند. بسیاری از گوشت‌های فرآوری شده دودی یا با نیتریت سدیم تهیه می‌شوند. این‌ها با آمین‌هایی که به طور طبیعی در گوشت وجود دارند ترکیب می‌شوند.

کدام گوشت ناسالم است و باید از خوردنش اجتناب کرد؟

به طور کلی گوشت قرمز چربی اشباع بیشتری نسبت به مرغ، ماهی و پروتئین‌های گیاهی مانند لوبیا دارد. چربی‌های اشباع شده و ترانس می‌توانند کلسترول خون شما را افزایش داده و بیماری قلبی را بدتر کنند.

آیا ماهی سالمون به کاهش وزن کمک می‌کند؟

ماهی و مرغ به عنوان منبعی غنی از پروتئین از نظر کاهش وزن به یک اندازه خوب در نظر گرفته می‌شوند. در حالی که ماهی منبع بسیار خوبی از اسید‌های چرب امگا ۳ است که سیری را فراهم می‌کند و به کاهش میل به غذا کمک می‌کند و تمایل فرد به غذای ناسالم کمتر است.

 

آیا گوشت قرمز برای کاهش وزن مضر است؟

خوردن یک تکه گوشت قرمز کوچک و بدون چربی چند بار در هفته به لطف مقادیر بالای پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری می‌تواند برای کاهش وزن بسیار مغذی و مفید باشد.

آیا سینه بوقلمون سالم است؟

سینه بوقلمون به طور طبیعی چربی اشباع کمی دارد. با این حال هنوز هم یک محصول گوشتی فرآوری شده است و همچنان سدیم و چربی بیشتری نسبت به سینه بوقلمونی که خودتان برشته و برش می‌دهید دارد.

اگر فقط ۵۰۰ کالری در روز بخورید چه اتفاقی می‌افتد؟

بزرگترین خطرات مرتبط با رژیم غذایی ۵۰۰ کالری مربوط به کمبود ویتأمین و مواد معدنی است. کمبود ویتأمین و مواد معدنی می‌تواند منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی شود. در واقع اکثر مردم اگر کمتر از ۱۲۰۰ کالری در روز بخورند نمی‌توانند نیاز‌های ویتأمین و مواد معدنی خود را تأمین کنند.

 

منبع:

foodly.tn

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋