راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

به چه علت کودک شما را می زند؟

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می‌شود فرزندتان به کتک زدن شما متوسل شود. گاهی اوقات به این دلیل است که آن‌ها نمی‌دانند چگونه احساسات خود را مدیریت کنند. کودک شما ممکن است مهارت‌های زبانی و کنترل تکانه را نداشته باشد تا او را کنترل کند. اغلب این اولین تاکتیک دستکاری است که آن‌ها یاد می‌گیرند. بچه‌ها بدون توجه به عواقب آن ضربه می‌زنند و می‌خواهند نیاز‌های فوری آن‌ها برآورده شود. این بدان معناست که اگر نه بگویید شما را می‌زنند تا نظرتان را عوض کنید. خوشبختانه زمانی که متوجه بی‌فایده بودن آن شوند به راحتی این تاکتیک را کنار خواهند گذاشت.

 

وقتی کودکان شما را می‌زنند چه باید کرد؟

 رفتار مناسب را آموزش دهید:

شما باید به فرزندان خود بیاموزید که چگونه خشم خود را مدیریت کنند. کودکان خود را تشویق کنید تا زمانی که عصبانی هستند در یک فعالیت بیانی مانند کشیدن نقاشی، بازی با یک اسباب بازی چالش برانگیز شرکت کنند یا به آن‌ها کاری آرامش بخش مانند خواندن کتاب یا رفتن به اتاقشان بدهید تا زمانی که آرام شوند. به فرزندان خود بیاموزید که داشتن احساسات منفی یا ناخوشایند مانند ناامیدی یا عصبانیت طبیعی است تا زمانی که یاد بگیرند چگونه با آن‌ها برخورد کنند. در مورد اهمیت برخورد با احساسات آن‌ها به روش‌های سالم برای جلوگیری از این طغیان‌های فیزیکی بحث کنید.

 یکسری قوانین ایجاد کنید:

به صراحت بیان کنید که اعمال خشونت فیزیکی مانند کتک زدن، خاراندن، گاز گرفتن و لگد زدن ممنوع است. به عنوان مثال به جای نوشتن «ضربه نزن» بنویسید «فقط از لمس‌های محترمانه استفاده کنید».

 از تنبیه بدنی اجتناب کنید:

به جای اینکه به آن‌ها خودکنترلی و راه‌های ایمن برای رهاسازی احساسات خود را آموزش دهید یاد دهید خشم خود را کنترل کنند. کودکان رفتار‌ها را از طریق آنچه مشاهده می‌کنند تقلید می‌کنند نه از طریق آنچه به آن‌ها گفته می‌شود. بهترین راه برای مهار پرخاشگری الگوبرداری از رفتار‌هایی است که می‌خواهید فرزندتان از خود نشان دهد. به آن‌ها نشان دهید که چگونه با خشم، غم و ناامیدی بدون سرکوب برخورد کنند. آن‌ها به زودی از این روند پیروی خواهند کرد.

 از پیامد‌ها به عنوان راهی برای اجرای قوانین استفاده کنید:

ممکن است تعجب کنید که چگونه مجازات‌هایی را اجرا کنید که نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

 

منبع:

www.momjunction.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋