راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

هفت راه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان

 از دخانیات استفاده نکنید:

سیگار تقریباً به تمام اعضای بدن آسیب می‌رساند و عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان و سرطان است. ترک سیگار برای افراد سیگاری در تمام سنین مهم است. علاوه بر این، افراد غیر سیگاری باید قرار گرفتن در معرض دود دست دوم را به حداقل برسانند.

غذای سالم مصرف کنید:

یک رژیم غذایی سالم با مقدار زیادی غذا‌های سرشار از فیبر، ویتأمین و مواد معدنی داشته باشید. این شامل نان‌ها و غلات سبوس دار و حداقل 2-1/2 فنجان میوه و سبزیجات در روز است. کره، شیر کامل، غذا‌های سرخ شده، گوشت قرمز و سایر غذا‌هایی که چربی بالایی دارند را محدود کنید.

 آزمایشات غربالگری انجام دهید:

برخی از آزمایش‌ها می‌توانند به تشخیص زودهنگام سرطان‌های خاص کمک کنند. در معاینات سالانه خود از پزشک خود بپرسید که ممکن است به کدام آزمایش‌های غربالگری سرطان نیاز داشته باشید.

تحرک داشته باشید:

برای کنترل وزن، کاهش استرس و کاهش خطر ابتلا به سرطان ورزش را در برنامه هفتگی خود بگنجانید.

 از خود در برابر نور خورشید محافظت کنید:

زمان خود را در آفتاب محدود کنید و از عینک آفتابی استفاده کنید. اگر باید مدت زمان طولانی را زیر نور خورشید بگذرانید همیشه از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید حتی در روز‌های مه آلود.

واکسن HPV تزریق کنید:

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یک ویروس رایج است که می‌تواند از طریق جنسی منتقل شود و با سرطان‌های خاصی مرتبط است. به طور خاص واکسن HPV می‌تواند به جلوگیری از توسعه سرطان‌های گلو، زبان، دهانه رحم، واژن، مقعد و آلت تناسلی کمک کند.

 الکل مصرف نکنید:

محدود کردن مصرف الکل ممکن است به پیشگیری از تعدادی از سرطان‌ها کمک کند. در صورت مصرف الکل مردان نباید بیش از 2 نوشیدنی در روز و زنان نباید بیش از 1 نوشیدنی در روز مصرف کنند.

 

منبع:

www.uhhospitals.org

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋