راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

آیا پوشیدن کفش پاشنه دار در دوران بارداری بی خطر است؟

پوشیدن کفش پاشنه بلند در دوران بارداری ممکن است مطمئن‌ترین انتخاب برای مادران آینده نباشد. با پیشرفت بارداری رباط‌های شما شل می‌شوند و این عوامل همراه با کفش‌های پاشنه بلند می‌توانند خطر سقوط را ایجاد کنند. اگر قرار است زیاد راه بروید ممکن است کفش‌های پاشنه بلند راحت و به طور بالقوه ایمن نباشند. اگر برای چند ساعت برای شام بیرون می‌روید ممکن است بتوانید آن‌ها را بپوشید.

 

چرا پوشیدن کفش پاشنه بلند در دوران بارداری می‌تواند ناراحت‌کننده باشد؟

رباط‌های پای شما شل‌تر می‌شوند که منجر به بی‌ثباتی مفاصل و کشیدگی عضلات می‌شود. این به این معنی است که پا‌های شما ممکن است بیشتر آسیب ببینند و ممکن است مانند گذشته به تعادل شما در کفش‌های پاشنه بلند کمک نکنند. ممکن است متوجه شوید که پا‌هایتان بعد از بارداری بزرگتر شده‌اند و به سایز کفش بزرگتر نیاز دارید. حتی در بهترین روز‌های قبل از بارداری ممکن است متوجه شده باشید که باسن، لگن، کمر و پا‌هایتان پس از پوشیدن کفش پاشنه بلند درد می‌کند. بارداری این کمردرد‌ها و درد‌های رباط گرد را با تأثیر بر هم ترازی طبیعی بدن شما تشدید می‌کند که ممکن است به این معنی باشد که کمر خود را بیشتر از حد معمول قوس می‌دهید.

 

نتیجه‌گیری:

برای کمک به جلوگیری از قوس ناخوشایند کمرتان کفش‌هایی را انتخاب کنید که از قوس پا حمایت بیشتری می‌کنند و زمانی که پاشنه پا به زمین برخورد می‌کند به شما فشاری وارد نخواهد کرد د و احساس راحتی دارید.

 

منبع:

www.babycenter.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋