راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

راه های ارتباط با کودک در دوران بارداری

 شکم خود را ماساژ دهید:

از لحظه‌ای که متوجه شدید باردار هستید احتمالاً شروع به گذاشتن دست‌های خود روی شکم خود کرده‌اید. هنگامی که می‌توانید حرکت کودک خود را احساس کنید معمولاً از حدود هفته 17 یا بعد از آن می‌توانید هر زمان که او لگد یا تکان می‌دهد شکم خود را مالش دهید.

موسیقی گوش دهید:

یک مطالعه اخیر نشان داد که نوزادانی که در رحم مادر ملودی‌های ساده‌ای را گوش می‌دادند آن‌ها را پس از تولد به خاطر می‌آورند حتی اگر آن‌ها چندین ماه این ملودی‌ها را نشنیده باشند.

 آواز بخوانید و صحبت کنید:

سعی کنید با خواندن یک کتاب قبل از خواب با صدای بلند کودک را با کلمات و داستان‌های زیبا آشنا کنید. البته کودک هنوز معنای کلمات را متوجه نمی‌شود اما ریتم و لحن صدای شما موجب آرامش او خواهد بود.

 یوگا یا مدیتیشن را امتحان کنید:

در حالی که یوگا در بارداری اغلب بر روی مادر تمرکز می‌کند همچنین می‌تواند زمان بی‌وقفه‌ای را برای ارتباط با کودک شما ارائه دهد. انجام یوگا در دوران بارداری به آرامش هرچه بیشتر شما کمک می‌کند اما این موضوع را باید در نظر داشته باشید که درهنگام انجام تمرینات بهتر است استراحت کنید و مجدد انجام یوگا را شروع کنید.

 اتفاقات رخ داده دوران بارداری خود را یادداشت کنید:

خاطرات شیرین یا خنده دار را ثبت کنید (مانند هوس‌های عجیب بارداری). زمانی که فرزند شما بزرگتر شد این خاطرات را برای او بخوانید و به او این اطمینان را بدهید که هر لحظه منتظر تولد او بوده‌اید و بودن او در زندگی شما و پدرش بسیار زیبا و دلنشین است.

 

منبع:

newparent.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋