راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

با این 4 روش زبان مادری را به کودکان آموزش دهید

آموزش زبان مادری به کودکان یک کار مشکلی است زیرا بسیاری از کودکان هیچگونه تمایلی به این موضوع نخواهند داشت و علاقه‌ای از خود نشان نمی‌دهند. البته توصیه می‌شود که در سنین پایین این آموزش را به کودکان بدهید. 

 

 از موسیقی کمک بگیرید:

موسیقی حواس را تحریک می‌کند و زبان، خلاقیت، هماهنگی، تعامل اجتماعی، عزت نفس و حافظه را تقویت می‌کند. پس چرا به موسیقی به زبان دوم گوش نمی‌دهیم و یک مزیت دیگر به آن اضافه نمی‌کنیم؟ می‌توانید تعداد زیادی آهنگ آنلاین برای کودکان و برگه‌های رنگ‌آمیزی قابل چاپ برای آن‌ها پیدا کنید تا آنچه را که به آن گوش می‌دهند و آنچه را که نگاه می‌کنند مرتبط کنند.

 از پرستاری که به زبان مادری فرزندتان صحبت می‌کند کمک بگیرید:

استخدام یک فرد جوان، پرانرژی و سرگرم‌کننده که به زبان مادری شما صحبت می‌کند راهی عالی برای ترغیب فرزندان شما به یادگیری در هنگام رفتن به پارک، بازی کردن، بازگشت از مدرسه یا آشپزی با پرستار بچه است.

 از کارتون کمک بگیرید:

کارتون‌ها به طور خاص برای کمک به کودکان در یادگیری یک زبان طراحی شده‌اند. در این نوع نمایش‌ها کودکان تشویق می‌شوند با کارتون‌ها صحبت کنند. این مفهوم در سایر کارتون‌های آموزشی تعاملی دنبال می‌شود و به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های شنیداری و تلفظ خود را بهبود بخشند.

 

 از اپلیکیشن‌های مخصوص کودکان کمک بگیرید:

این احتمال وجود دارد که فرزند شما با مهارت بیشتری نسبت به شما رشد کند.

 

منبع:

laekids.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋