راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

راهنمای سفر ارزان به استانبول

استانبول٬ تنها شهر اروپایی-آسیایی دنیا که در کشور همسایه ایران٬ ترکیه واقع شده یکی از توریستی ترین شهرهای دنیاست که رونق گردشگری آن از پایتخت این کشور یعنی آنکارا هم بیشتر است. این شهر از نظر مساحت بزرگترین شهر کشور ترکیه است. هرساله تعداد بسیار زیادی توریست از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر میکنند.

اقلیم آب و هوایی این شهر به گونه ای است که در همه فصول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و در هر فصل جذابیت های خود را دارد.

سفر به استانبول در میان ایرانیان نیز جایگاه ویژه ای دارد. عدم نیاز به گرفتن ویزای ترکیه برای مسافرین با پاسپورت ایرانی باعث شده استانبول جزو اولین انتخاب های ایرانیان برای سفر باشد.

 

 

سفر به استانبول برای ایرانیان بسیار ساده است. همانطور که گفتیم برای سفر به استانبول نیازی به درخواست ویزای ترکیه ندارید. به علاوه از نظر ارزش پولی در شرایطی که نرخ دلار برای ایرانیان بالاست٬ ارزش واحد پول ترکیه یعنی لیر به خصوص در این روزها که لیر با افت شدید مواجه شده به پول ایران بسیار نزدیک تر است و فرصت خوبی برای سفر به یک مقصد اروپایی با هزینه معقول را فراهم کرده است. همچنین از نظر جغرافیایی هم استانبول در موقعیت نزدیکی نسبت به ایران و با اختلاف ساعت نیم ساعت عقب تر از تهران قرار گرفته است. در کنار همه اینها استانبول پر از جاذبه های گردشگری٬ اماکن تاریخی٬ موزه ها٬ کاخ ها و مساجد تاریخی٬ بازارهای قدیمی و مراکز خرید لوکس با برندهای اروپایی و آمریکایی و صدها جاذبه تفریحی دیگر است که هر کسی را مشتاق به سفر به این شهر ارزشمند از نظر تاریخی و توریستی میکند.

 

 

روش های سفر به استانبول

برای سفر به شهر استانبول از دو روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول این است که اقدام به رزرو بلیط هواپیما استانبول و بعد رزرو هتل استانبول کنید. یعنی هرکدام را به صورت جداگانه رزرو کنید که این روش دست شما را برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول با نرخ ارزان و همینطور رزرو هتل در استانبول با نرخ های تخفیف خورده باز میگذارد.

روش دیگر آن است که اقدام به رزرو تور استانبول کنید. تور استانبول به صورت یک پکیج کامل شامل بلیط استانبول (رفت و برگشت) هتل استانبول ٬ بیمه مسافرتی و گشت شهری می باشد.

 

بلیط لحظه آخری استانبول

برای رزرو بلیط استانبول با توجه به اولویت های خودتان برای تاریخ پرواز٬ ساعت پرواز و ایرلاین بلیط میتوانید بلیط استانبول را رزرو کنید. در سایت bono.ir همه پروازهای سیستمی و چارتری کلیه ایرلاین هایی که از شهرهای مختلف ایران مثل تهران٬ شیراز٬ تبریز٬ مشهد و اصفهان به مقصد استانبول پرواز دارند قابل رزرو هستند و امکان مقایسه پروازهای متفاوت از نظر قیمت٬ ساعت و شرکت هواپیمایی برایتان فراهم است. اگر برای یک سفر اقتصادی به استانبول برنامه ریزی میکنید و در جستجوی بلیط ارزان استانبول هستید بلیط چارتر استانبول معمولا از بلیط سیستمی استانبول ارزانتر است. شما با خرید بلیط لحظه آخری استانبول میتوانید تا حد زیادی در هزینه سفر صرفه جویی کنید. گاهی اوقات بلیط لحظه آخری استانبول در وبسایت بونو با قیمتی حتی ارزانتر از بلیط اتوبوس قابل رزرو میشود. کافیست هر از گاهی لیست قیمت بلیت استانبول در سایت یا اپلیکیشن بونو را چک کنید و کمی برای انتخاب پرواز انعطاف به خرج دهید.

در بیشتر روزهای سال امکان خرید بلیت لحظه آخری استانبول وجود دارد اما در برخی زمان ها مثل عید نوروز که میزان تقاضا برای سفر به استانبول بیشتر میشود و بالبع نرخ بلیط بالاتر میرود پیشنهاد ما این است که بر خلاف ایام عادی که هرچه نزدیکتر به زمان پرواز بلیط بگیرید شانس خرید بلیط ارزان استانبول و یا همان بلیط لحظه آخری استانبول بیشتر میشود٬ کمی زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول کنید تا با محدودیت پرواز یا نرخ بالا مواجه نشوید.

 

 

رزرو هتل در استانبول

پس از اینکه بلیط استانبول را رزرو کردید و تاریخ سفرتان قطعی شد باید برای انتخاب و رزرو هتل در استانبول اقدام کنید. در استانبول تعداد بسیار زیادی هتل در مناطق مختلف شهر با درجه کیفی و امکانات متفاوت وجود دارد. تنوع هتل در استانبول بالاست البته پیشنهاد ما آن است که هتل حداقل چهار ستاره رزرو کنید چون سطح کیفیت هتل در استانبول مانند دبی و شهرهای لوکس تر نیست و هتل های ۳ستاره و معمولی به جز تعداد محدودی کیفیت بالایی ندارند پس با انتخاب یک هتل ۴ یا ۵ ستاره از بین صدها هتل در این درجه ها تجربه بهتری از سفر به استانبول برایتان خواهد ساخت. در انتخاب هتل استانبول مخصوصا اگر هزینه سفر برایتان مهم است یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید دسترسی هتل به مناطق مختلف و مکان هایی که قصد گشت و گذار در آن ها را دارید و همچنین دسترسی هتل به مترو است. همانطور که احتمالا به گوشتان خورده کرایه تاکسی در استانبول نسبتا بالاست و با جایگزین کردن مترو که در همه مناطق استانبول ایستگاه دارد و دسترسی راحتی برای تردد به شما میدهد تا حد زیادی هزینه شما کاهش می یابد.

اگر قصد خرید و سفری پر هیجان دارید و ترجیحتان بودن در مرکز شهر و شلوغی های مخصوص استانبول است بهتر است در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال که پر از فروشگاه ها و کافه های مختلف است هتل رزرو کنید. البته به دلیل تقاضای زیاد و دسترسی خوب هتل های این منطقه نرخ هتل هایش هم کمی گرانتر است.

اما هتل های زیادی هم هستند که کمی دورتر از میدان تکسیم هستند و با وجود نزدیکیشان به ایستگاه های مترو مشکل فاصله را حل میکنند اما در عوض هزینه رزرو هتل بسیار اقتصادی تر میشود و حتی خیلی اوقات کیفیت هتل هم بالاتر است. کارشناسان فروش و رزرو هتل استانبول در مجموعه بونو همه روزه آماده راهنمایی شما برای انتخاب هتل استانبول و رزرو هتل در استانبول هستند. پس اگر با هتل ها آشنایی ندارید یا به دنبال بهترین پیشنهادها برای رزرو هتل ارزان استانبول٬ رزرو هتل لوکس در استانبول یا هتلی با ویژگی های موردنظر خود هستید کافیست با شماره های فروش و پشتیبانی ۲۴ساعته بونو تماس بگیرید.

 

 

رزرو تور استانبول – تور لحظه آخری استانبول

پیشتر گفتیم که یکی از راه های سفر به استانبول رزرو تور استانبول است. تور استانبول به صورت یک پکیج مسافرتی کامل به مسافران ارائه میشود که شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما  ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی ٬ رزرو هتل با صبحانه رایگان ٬ بیمه مسافرتی و گشت شهری استانبول است. مزیت خرید تور استانبول این است که در وقت شما صرفه جویی میشود و نیازی نیست زمان زیادی صرف کنید تا خودتان به دنبال بلیط لحظه آخری هواپیما یا هتلی متناسب با بودجه و اولویت هایتان بگردید در حالی که شاید آشنایی زیادی با هتل های استانبول نداشته باشید. علاوه بر آن شما با رزرو تور استانبول به این دلیل که یک پکیج کامل خریداری میکنید هم خدمات اضافه تری مثل بیمه و گشت شهری رایگان استانبول دریافت میکنید و هم اینکه در مجموع هزینه سفر برایتان کمتر میشود علی الخصوص اگر رزرو تور لحظه آخری استانبول که در تاریخ معین به شما پیشنهاد میشود را انتخاب کنید. البته امکان طراحی تور شخصی با پرواز ٬ هتل و مدت مورد نظر شما نیز در bono وجود دارد. در مجموعه بونو در همه روزهای سال تور لحظه آخری استانبول با بهترین ساعت پروازی و بهترین هتل های استانبول قابل رزرو است.

با توجه به اینکه برای سفر به ترکیه نیازی به دریافت ویزا نیست پس شما در هر زمان که تصمیم به سفر بگیرید با تور لحظه آخری استانبول میتوانید سفر کنید حتی اگر حرکت فردا باشد!

 

سفر به استانبول در ایام کرونا

در شرایط این روزهای دنیا و همه گیری کرونا که شرایط سفرهای داخلی و خارجی کمی سخت تر و کنترل شده تر شده است همچنان امکان سفر توریستی به استانبول وجود دارد منتها برای سفر به استانبول و ورود به کشور ترکیه یا باید ۲ دوز واکسن تزریق کرده باشید و حداقل ۱۴ روز از دوز دوم واکسن گذشته باشد و یا در بازه زمانی ۷۲ ساعت قبل از پرواز به استانبول تست pcr در یکی از آزمایشگاه های معتبر انجام دهید و نتیجه منفی تست کرونا به زبان لاتین با مهر آزمایشگاه را به همراه داشته باشید. همچنین در بازه ۷۲ ساعت قبل از پرواز در سایت مربوطه کشور ترکیه health code دریافت کنید تا به راحتی در مکان های مختلف ترکیه تردد کنید.

 

امیدواریم پس از خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با سفر به استانبول به دست آورده باشید.

 

بلیط لحظه آخری کیش

یکی از ارزان ترین و بهترین سایت های خرید بلیط سایت kish4.ir است. شما میتوانید برای خرید بلیط لحظه آخری کیش به این سایت کیش آنلاین مراجعه نمایید و برای سفر به جزیره کیش از این سایت اقدام به خرید بلیط لحظه آخری کیش نمایید.

 

 

 

 

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋