راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران

همان‌طور که می‌دانید، رستوران‌ها یکی از محبوب‌ترین مراکزی هستند که در شهر‌ها، مناطق بین‌شهری و... دایر هستند. رستوران‌های پایتخت را می‌توان به‌عنوان پررونق‌ترین رستوران‌های کشور معرفی کرد. در واقع رستوران‌های زیادی در تهران وجود دارند که ویژگی‌های متفاوتی دارند و شما با شناخت آن‌ها می‌توانید مطابق با سلیقه و ذائقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین رستوران‌ های تهران آشنا کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران

 

1- مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده

مجموعه رستوران‌ و کافه‌های ارکیده، علاوه بر تهران، در شهرهای البرز و مازندران نیز دایر هستند. از جمله ویژگی‌های برجسته این رستوران لاکچری می‌توان به تیم آشپزی حرفه‌ای اشاره کرد. همچنین رستوران ارکیده، منویی گسترده و متنوع ارائه می‌دهد که همین موضوع موجب می‌شود هرکس با هر ذائقه‌ای، با رضایت از این رستوران خارج شود. لازم به ذکر است که این رستوران یک رستوران با موسیقی زنده است و  از امکانات دیگری از جمله سالن وی‌ای پی، محیط بازی برای کودکان، پارکینگ ویژه و... نیز برخوردار است که هر یک از این‌ها به میزان زیادی در رضایت مشتری مؤثر خواهد بود. در ضمن به خاطر داشته باشید که در بازه زمانی 12 ظاهر تا 12 شب می‌توانید از امکانات این رستوران خاص، بهره‌مند شوید.

2- رستوران گردان برج میلاد

احتمالاً بسیاری از شما نام رستوران گردان برج میلاد را شنیده‌اید. این رستوران که در طبقه‌ی ششم برج میلاد دایر است، می‌تواند پذیرای 300 نفر باشد. از جمله ویژگی‌های برجسته این رستوران می‌توان به دو قسمتی بودن آن اشاره کرد که یک قسمت ثابت و قسمت دیگر آن متحرک است (که عنوان «رستوران گردان برج میلاد» برگرفته از قسمت متحرک بوده است). بخش متحرک رستوران گردان برج میلاد، به گونه‌ای است که در بازه زمانی مشخصی، به میزان 360 درجه، چرخیده و بدین ترتیب، ویوی زیبایی از شهر را برای مشتریان، به نمایش می‌گذارد.

از جمله دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به تنوع منوی غذایی اشاره کرد. در واقع در این رستوران، انواع غذاهای محلی، ایرانی، فرنگی و... سرو شده و متناسب با هر ذائقه‌ای به شما خدمات ارائه می‌شود.

3- رستوران کوبابا

این رستوران نیز، یکی دیگر از رستوران‌های لوکس و ویژه تهران به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های برجسته این رستوران می‌توان به تنوع گسترده غذایی آن اشاره کرد. در واقع اگر به امتحان کردن مزه غذاهای جدید و مختلف در محیطی شیک و زیبا علاقه دارید، می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌ها در این رستوران گران بوده و قبل از ورود، خود را برای این موضوع آماده کنید!

 

4- رستوران خونه

رستوران خونه، یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران بوده که فضایی قدیمی، کلاسیک و راحت و صمیمی دارد. از جمله ویژگی‌های ظاهری این رستوران می‌توان به استفاده از تجهیزات کلاسیک و قدیمی مانند چوب، پنجره‌های رنگی، هنر گچ کاری زیبای قدیمی و... اشاره کرد. در رابطه با هزینه‌ها در این رستوران، باید بدانید که رستوران خونه، جزء رستوران‌ها لوکس تهران بوده و بنابراین رنج قیمتی آن نیز گران است. با این حال باید توجه کنید که حجم غذایی که در این رستوران دریافت می‌کنید، زیاد بوده و می‌توانید به ازای هر دو نفر، یک پرس غذا سفارش دهید.

 

5- رستوران رویال گلکسی

رستوران رویال گلکسی نیز یکی دیگر از رستوران‌های معروف و لوکس تهران است که غذاهای متنوعی از جمله غذاهای ایرانی، فرنگی، ایتالیایی، عربی و... در آن سرو می‌شود. لازم به ذکر است که این رستوران محیطی آرام و دلپذیر داشته و دارایی ویویی زیبا و 360 درجه از تهران است. این رستوران جز رستوران‌های با موسیقی زنده بوده و همچنین به مشتریان خود در طول مدت حضور در رستوران، اینترنت ارائه می‌دهد.

 

6- رستوران‌های لوکس تهران با موسیقی زنده

- رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهر بانو که در غرب تهران واقع شده است، به‌عنوان یکی از رستوران‌های لوکس تهران با موسیقی زنده شناخته می‌شود. از جمله ویژگی‌های این رستوران می‌توان به سرو غذاهای با کیفیت و فضایی آرامش‌بخش و زیبا اشاره کرد. لازم به ذکر است که نحوه سرو غذا در این رستوران، سلف‌سرویس خواهد بود. در رابطه با موسیقی زنده نیز باید بدانید که در محدوده زمانی ساعت 8 تا 12، در این رستوران موسیقی زنده اجرا خواهد شد که همین موضوع، موجب استقبال زیاد و در نتیجه شلوغ شدن رستوران خواهد شد؛ بنابراین بهتر است قبل از اقدام به ورود به این رستوران، از قبل، میز رزرو کرده باشید.

- رستوران سنتی عالی‌قاپو

این رستوران نیز یکی دیگر از رستوران‌های لوکس با موسیقی زنده در تهران است. رستوران عالی‌قاپو، پیرو نامش، مطابق با معماری سنتی اصفهان زیبا ساخته شده و فضایی زیبا برای حضار فراهم کرده است. از جمله ویژگی‌های برجسته این رستوران می‌توان به غذاهای خوش‌طعم آن اشاره کرد. همچنین اجرای موسیقی زنده در این رستوران، لذت غذا خوردن در این محیط زیبا را دو چندان خواهد کرد.

- رستوران سنتی ترمه

در رابطه با این رستوران باید بدانید که موقعیت جغرافیایی آن در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های تهران است. این رستوران از لحاظ فضایی، محیطی بسیار دلنشین، آرامش‌بخش و صمیمی دارد. لازم به ذکر است که در این رستوران قیمت‌ها آن‌ قدر‌‌ها هم گران نبوده و رنج متوسطی خواهند داشت. همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، توریست‌ها و رهگذرهای زیادی به این رستوران مراجعه می‌نمایند. در این رستوران غذاهای مختلفی از جمله غذاهای ایرانی و بین‌المللی تهیه و عرضه می‌گردند. موسیقی زنده نیز، برنامه‌ای است که معمولاً شب‌ها در رستوران سنتی ترمه اجرا شده و فضای دلچسب‌تری برای حضار به وجود خواهد آورد.

 

7- رستوران خاقان

رستوران خاقان نیز یکی از لوکس‌ترین و لاکچری ترین رستوران‌های تهران است که به دلیل سرویس‌دهی فوق‌العاده، به‌شدت محبوب شده است. لازم به ذکر است که در این رستوران، پیانو نیز نواخته می‌شود که احساس فوق‌العاده‌ای به مشتریان در حین میل کردن غذا می‌بخشد. همچنین جالب است بدانید که به دلیل سرو غذاهای مختلف ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، هندی، مکزیکی و... رستوران خاقان به‌عنوان یک رستوران بین‌المللی شناخته می‌شود.

 

8- رستوران رترو

رستوران رترو را نیز می‌توان به‌عنوان یک رستوران شیک و لوکس در تهران معرفی کرد. ویژگی‌ جالب این رستوران این است که برخی از میز و صندلی‌های این رستوران در پیاده‌رو چیده شده است تا افرادی که علاقه دارند، در محیط باز غذای خود را میل کنند. تنوع غذایی در این رستوران زیاد است همچنین غذاها معمولاً در ظروف کلاسیک و مسی سرو خواهند شد.

 

9- رستوران تاج‌محل

رستوران شگفت‌انگیز تاج‌محل، محل سرو غذاهای تند و تیز هندی و گیلکی است. از جمله ویژگی‌های ظاهری این رستوران می‌توان به صندلی‌های چوبی قرمز رنگ، نورپردازی ملایم، تابلو‌های زیبا و ظروف تزیینی اشاره کرد.

 

سخن آخر

همان‌طور که در طی مطلب گفته شد، رستوران‌های متعددی در شهرها و بین شهرها وجود دارند که هر یک از جوانب مختلفی از جمله تنوع غذایی، رنج قیمت، فضا و... ویژگی‌های متعددی دارند. در این مطلب سعی کرده‌ایم لیستی از بهترین، لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های تهران را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. از جمله این رستوران‌ها عبارت است از رستوران رترو، رستوران سنتی ترمه، رستوران سنتی عالی‌قاپو، رستوران خونه، رستوران رویال گلکسی، رستوران‌های با موسیقی زنده مانند رستوران سنتی شهربانو و... . لازم به ذکر است که رستوران‌هایی که معرفی شد، به علت قرارگیری در لیست رستوران‌های لوکس تهران، رنج قیمتی گرانی نیز دارند.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋