راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

مقایسه کلاس حضوری و آنلاین مکالمه زبان

مکالمه زبان انگلیسی امروزه دیگر به یک اصل ضروری زندگی تبدیل شده است که فارغ از شغل و محل زندگی ما باید به آن مسلط شویم. با ظهور ویروس کرونا و متکی شدن زندگی افراد به اینترنت بسیاری از کسانی که نیاز به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی داشتند روش های سنتی را کنار گذاشتن و به سمت یادگیری آنلاین روی آوردند. با وجود اینکه تحقیقات زبان شناسان بیان می کرد این روش یادگیری کارآمدی بیشتری نسبت به دوره های حضوری دارد ولی باز هم بسیاری از زبان آموزان به نسبت به کارایی این کلاس ها شک دارند از این رو بر آن شدیم امروز این دو روش یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

یادگیری آنلاین مکالمه زبان انگلیسی با وجود اینکه نزدیک به 6 سال است که در کشور ما آغاز شده است با این وجود جایگاه ویژه ای را در میان زبان آموزان باز کرده است. از اصلی ترین دلایلی که سبب می شود یادگیری مکالمه آنلاین زبان انگلیسی به انتخاب اول زبان آموزان تبدیل شود دسترسی بدون محدودیت به این کلاس ها است. فارغ از اینکه زبان آموز در کدام نقطه دنیا حضور دارد می تواند تنها با یک کلیک وارد کلاس درس شود و از مفاهیم تدریس شده در این کلاس ها لذت ببرد. ولی آیا این مسئله تنها تفاوت آن با کلاس حضوری است؟

هزینه کلاس ها  

شاید هزینه حضور در کلاس های زبان یکی از دلایلی باشد که زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی محروم مانده اند ولی با ظهور دوره های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی این مسئله دیگر به عنوان یک سد و مانع عمل نمی کند. به وجود اینکه هزینه هر ترم کلاس حضوری نزدیک به 500 هزار تومان برآورد می شود شما می توانید تمامی یک دوره آنلاین را تنها با 2 میلیون تومان تهیه کنید. تخمین زده می شود که هزینه یادگیری حضوری از سطح مبتدی تا پیشرفته نزدیک به 10 میلیون تومان شود. این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که در کلاس های حضوری شما هزینه رفت و آمد و تهیه کتاب را نیز خواهید داشت.

ارزیابی مستمر در کلاس های آنلاین

با وجود اینکه در کلاس های حضوری زبان انگلیسی ارزیابی سطح زبان آموزان معمولا در انتهای دوره صورت می گیرد ولی در دوره های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی این ارزیابی پس از هر جلسه آموزش انجام می شود و بازخورد آن توسط مدرس به زبان آموز اعلام می شود. در این متود آموزشی زبان آموز نه تنها از طریق استاد می تواند پیشرفت خود را مورد ارزیابی قرار دهد بلکه با حضور در آزمون های تعیین آنلاین نیز می تواند به صورت شخصی این ارزیابی را مورد بررسی قرار دهد.

دسترسی به تمرینات و موارد درسی

یکی از مشکلات زبان اصلی زبان آموزان در دوره های حضوری و سنتی عدم دسترسی به مفاهیم آموزشی است ، از این رو زبان آموز پس از آنکه از کلاس خارج می شود هیچ دسترسی به موارد آموزش داده شده ندارد از این رو ممکن است در فرایند یادگیری با مشکلات متعددی شوند ولی در دوره های یادگیری آنلاین مکالمه زبان آموز در هر زمانی از 24 ساعت با ورود به پروفایل کاربری خود به مفاهیم آموشی دسترسی دارد و نه تنها می تواند موارد آموزش داده شد را مشاهده کند بلکه قادر است تمرین ها و نکات استاد را نیز بررسی مجدد کند.

زمان بیشتر برای تدریس زبان انگلیسی

در کلاس های حضوری زبان انگلیسی مدرس باید به 4 تا 6 نفر مفاهیم آموزشی را تدریس کند از این رو زمان کلاس تقریبا به نصف تقسیم می شود و زمان کمتری صرف شما می شود ولی در کلاس های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی مدرس تنها برای یک نفر زمان صرف می کند و مدرس با تمرکز بیشتری در کلاس ها حاضر می شود. از این رو مفاهیم درسی در کلاس های آنلاین بسیار کارآمد تر به زبان آموز منتقل می شود.

یادگیری سبز

شاید دیگر زمان آن رسیده باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر حفاظت از محیط زیست به سمت یادگیری آنلاین مکالمه زبان انگلیسی روی بیاوریم. بر اساس آخرین تحقیق یونسکو در کلاس های آنلاین 94 درصد کاغذ کمتر از کلاس های حضوری مصرف می شود که از نظر سوخت های فسیلی نیز ما 85 درصد کمتر کربن دی اکسید تولید می کنیم این آمار به تنهایی نشان می دهد که کلاس های آنلاین تا چه حدی به محیط زیست ما و حفظ طبیعت کمک می کند.

انگلیش کلینیک

یکی از آموزشگاه هایی که در سال های اخیر به صورت تخصصی بر روی مکالمه آنلاین زبان انگلیسی تمرکز کرده است ، آموزشگاه انگلیش کلینیک است که از سال 1394 فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده است. این موسسه که توسط دکتر حامد رفیعی بنیان نهاده شده و در طول سالها فعالیت خود توانسته است نزدیک به 38 هزار زبان آموز را آموزش داده و کمک کند در آزمون های مختلف از جمله تافل و آیلتس موفق ظاهر شوند. این موسسه که به صورت تخصصی بر روی آموزش زبان آنلاین تمرکز کرده است از جدیدترین متود آموزشی برای انتقال مفاهیم بهره می گیرد.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋