راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021

فناوری‌های گوناگون و تنوع زیاد دستگاه‌های لیزر، کار انتخاب و خرید آن‌ها را به یک چالش جدی برای کلینیک‌ها تبدیل کرده است. چرا که در اغلب موارد شرکت‌های سازنده این محصولات، توضیح دقیقی از تفاوت فناوری در بین مدل‌های مختلف دستگاه ارائه نمی‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 آشنا شده و بهترین تجهیزات را برای مطب خود بخرید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع دستگاه‌های لیزر مو زائد

خیلی‌ها عقیده دارند که استفاده از دستگاه های لیزر مو زائد، بسیار بهتر و موثر‌تر از سایر روش‌های موقتی و زمان‌بر مو‌ زدایی است. در این پروسه پرتو لیزر یا لامپ‌های زنونی فناوری IPL روی فولیکول مو تابیده و ریشه مو را می‌سوزاند. با این کار فولیکول‌های مو فعال در آن ناحیه از بین می‌روند؛ اما در هر حال فرد باید در جلسات دیگر لیزر مو زائد شرکت کند، تا لیزر سایر فولیکول‌های قرار گرفته در چرخه رشد را هم از بین ببرد. تعداد جلسات، نتیجه‌گیری نهایی و در نهایت میزان ماندگاری نتیجه به قدرت و فناوری به کار رفته در دستگاه لیزر بستگی دارد. به همین دلیل است که همه مطب‌های معتبر به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین دستگاه‌های لیزر مو زائد را به شما معرفی کنیم:

دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت

برای معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021، باید از دستگاه لیزر الکساندرایت شروع کنیم. این فناوری که به نام لیزر الکس هم شناخته می‌شود، در حال حاضر از محبوب‌ترین لیزرهای رفع موهای زائد در ایران است. لیزر الکس با طول موج 755 نانو‌متر به نسبت سایر لیزر‌ها، طول موج کوتاه‌تری داشته و روی ساقه مو تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل دستگاه لیزر مو زائد الکساندرایت، اغلب برای مو‌های نازک و کرکی و پوست‌هایی روشن و متوسط به کار می‌رود. لیزر مو الکس به دلیل توانایی بالا در جذب ملانین، برای افرادی با تایپ پوستی تیره مناسب نیست.

اما مهم‌ترین مزیت لیزر الکس به قابلیت افزایش قطر تابش آن برمی‌گردد. به عبارتی این لیزر قادر است منطقه گسترده‌ای از پوست را با سرعت بسیار زیادی درمان کند. قابلیت افزایش قطر تابش باعث می‌شود به طور معمول، جلسات لیزر الکس در کمترین زمان یعنی حدود 30 دقیقه انجام شود.

دستگاه دایود؛ تحلیل و بررسی عملکرد

آخرین گزینه برای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021، لیزر دایود است. پرتو‌های لیزر دایود به صورت پالسی و با طول موج 810 نانو‌متر بوده و در بازه فروسرخ قرار می‌گیرند. طول موج پرتو لیزر این دستگاه، بیشترین میزان جذب ملانین را داشته و با قدرت بالایی به ریشه مو نفوذ می‌کند. باید به این نکته اشاره کرد که پرتو هر دستگاه لیزری، فقط و فقط به فولیکول‌های مو نفوذ کرده و به لایه‌های پوست و بافت‌های دیگر آسیبی نمی‌رساند. لیزر دایود برای پوست‌هایی به رنگ روشن تا متوسط به کار رفته و گزینه مناسبی برای تایپ پوستی ایرانیان است.

به شما توصیه می‌کنیم اگر برای مطب خود به دنبال تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های لیزر هستید، حتما با شرکت آفتاب فروزان آریا در تماس باشید. شرکت آفتاب فروزان آریا (آفا) با بیش از 15 سال سابقه در زمینه عرضه و فروش تجهیزات پزشکی بهترین خدمات را به شما معرفی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات و استعلام قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت و سایر محصولات از طریق شماره 02188107070 با مشاورین آفا در ارتباط باشید.

معرفی و بررسی دستگاه لیزر ان دی یاگ

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 با فناوری اندیاگ، طول موجی در حدود 1064 نانومتر دارد. پرتو‌های این لیزر به نسبت سایر روش‌ها، سرعت جذب ملانین کمتری دارند به همین دلیل اغلب برای افرادی با پوست‌های تیره و مو‌های ضخیم به کار می‌روند. نباید فراموش کرد که لیزر اندیگ، بیشترین میزان انرژی را برای سوزاندن ریشه مو و حذف فولیکول دارد. این دستگاه مناسب تایپ پوستی ایرانیان بوده و برای کاهش درد از سیستم خنک‌کنندگی سطحی استفاده می‌کند. البته این لیزر به دلیل جذب کم ملانین به نسبت سایر روش‌ها، برای تاثیر‌گذاری بهتر و بیشتر به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز دارد. اپراتور دستگاه لیزر اندیاگ، باید با این فناوری کار کرده و دارای تجربه کافی باشد. چرا که با قرار دادن این دستگاه در درجات و قدرت نادرست و بالا، امکان سوختگی و ایجاد عارضه وجود دارد.

خدمات برتر و موثر با بروز‌ترین دستگاه‌های لیزر

در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 پرداختیم و فناوری‌های آن‌ها را شرح دادیم. می‌توان گفت که بهترین دستگاه لیزر باید مطابق با تایپ و رنگ پوست فرد متقاضی انتخاب شود، تا نتیجه درمان سریع و موثر واقع شود. اگر به دنبال خرید بروز‌ترین و جدید‌ترین تجهیزات پزشکی و دستگاه لیزر هستید، به سایت آفا مراجعه کرده و با محصولات متنوع و فناوری آن‌ها آشنا شوید. شرکت آفتاب فروزان آریا بهترین محصولات و تجهیزات پزشکی را به شما عرضه خواهد کرد.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋