راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

سفر به بهشت ترکیه در نوروز 99

می خواهید تعطیلات نوروز امسال را در گوشه ای از بهشت سپری کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، پیشنهاد می کنیم که سفر با تور مارماریس را امتحان کنید. مارماریس، شهری زیبا و بندری در جنوب غربی ترکیه است که به واسطه داشتن دریای فیروزه ای و طبیعت ساحلی فوق العاده اش، به بهشت ترکیه معروف شده است. اگر نوروز امسال تصمیم دارید تا سفری متفاوت را به یکی از زیباترین نقاط دنیا تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید تا با مارماریس بیشتر آشنا شوید.

 

همین حالا جهت مشاهده بهترین تورهای مارماریس اینجا را کلیک کنید.
 

مارماریس کجاست؟

مارماریس، جزیره ای زیبا در امتداد ساحل جنوب غربی کشور ترکیه است که بیشتر آن را به خاطر دریای فیروزه ای و ساحل سنگیش می شناسند. سفر به مارماریس برای مسافرینی مناسب است که به دنبال تفریحات و هیجانات ناشناخته اند! این را به این خاطر می گوییم که در این شهر بندری، انواع و اقسام مختلفی از تفریحات ساحلی، تفریحات مدرن و خانوادگی از بهترین نوعش وجود دارد. به همین خاطر است که انواع و اقسام تورهای مسافرتی مختلف برای سفر به این شهر به وجود آمده است.
اگر بخواهیم تا مختصری درباره مارماریس برای شما بگوییم، از اینجا شروع می کنیم که این شهر بندری در بین سواحل اژه و مدیترانه ای قرار گرفته و دارای دو لنگرگاه است که به همین واسطه، بستر بسیار مناسبی برای کشتی رانی و تفریحاتی مثل غواصی به شمار می رود.
مهم ترین عاملی که باعث خاص بودن طبیعت مارماریس شده این است که این شهر در بین رشته ‌کوه‌ های کنار دریا قرار گرفته و همین امر زیبایی بی حد و حصر این شهر را سبب شده است.
جالب این است که در سفر با تور مارماریس اگر بخواهید می توانید به یونان هم سفر کنید. در واقع شما می توانید با استفاده از قایق از آب های دریای آن به راحتی به سمت جزیره یونانی رودس سفر کنید. اینگونه با یک تیر، گویی 2 نشان زده اید!
از تاریخ سرزمین مرمرها برایتان می گوییم. تاریخ این شهر، به 600 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و به واسطه همین می توان گفت که این شهر، شاهدی بر وقایع تاریخی بسیار بوده است. بهترین تعبیر از مارماریس این است که آن را همچون موزه ای بزرگ و سرباز که پر از آثار تمدن های باستانی رودوس، آدا، کاریا، آشور، ایون، دور، پرس، مقدونیه، سوریه، روم، بیزانس، سلجوقیان و عثمانی است را ببینید.
درباره آب و هوای مارماریس برایتان می گوییم. این شهر به خاطر بندری بودنش و همچنین همسایگی خود با دریا، دارای آب و هوای مدیترانه است. بهار مارماریس معتدل و زیبا، تابستان هایش گرم و مرطوب، پاییزهایش همراه با باد و زمستان هایش بارانی و سرد است.
دمای هوای مارماریس در سرد ترین حالت خود بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است. این درجه دمای هوا برای انجام شنا و ورزش های آبی مناسب است. به همین خاطر هم می گوییم که بهترین زمان سفر به این شهر تقریبا تمام فصول سال است و در هر زمانی مخصوصا در اوایل بهار و فصل تابستان، مارماریس شرایط خوبی برای سفر دارد.
اگر مسافر مارماریس هستید، باید درباره سفر با هواپیما به مارماریس نکته ای را بدانید. در حال حاضر، پرواز مستقیم به مقصد مارماریس وجود ندارد. اما در مقابل می توان از پرواز مستقیم تهران به مقصد شهر ازمیر که فاصله ای بسیار کم با هم دارند، استفاده نمود و بسیار راحت تر از قبل با خرید بلیط هواپیما ازمیر به این شهر سفرکرد.

جهت مشاهده بلیط هواپیما ازمیر اینجا را کلیک کنید.

جاذبه های دیدنی مارماریس، بهشت ترکیه!

دیگر نوبتی هم که باشد، باید به معرفی جاذبه ها و تفریحات این شهر بپردازیم. در این شهر بندری، جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی و تفریحات مختلف قطعا مسافرینی که به این شهر سفر می کنند را به بهترین نحو ممکن سرگرم خواهد کرد.
مثلا آیا شما از آن دسته از مسافرینی هستید که دوست دارید تا به تفریحات آبی بپردازید؟ پیشنهاد می کنیم تا در سفر با تور مارماریس به پارک آبی مارماریس، مارماریس مارینا، ساحل ایچملر و پارک آبی آتلانتیس سر بزنید.
اگر هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به بازدید از جاذبه های تاریخی هستند هم پیشنهاد می کنیم که به اماکنی همچون شهر باستانی کاریان، قلعه مارماریس، آرامگاه های صخره ای ساریان بروید.
پیشنهاد ویژه ما برای طبیعت گردان هم این است که به منطقه دالیان، رودخانه دالیان و کوه های مارماریس سر بزنید و متفاوت ترین طبیعت بهشت گونه دنیا را از نزدیک ببینید.

مراکز خرید شهر مارماریس را بشناسید!

خرید کردن، یکی از لذت های غیر قابل سفر است. به همین منظور برای کسانی هم که علاقه مندند تا به بازار گردی و خرید در مراکز خرید این شهر بپردازند هم پیشنهاداتی داریم. بازار کارسی که به آن بازار بزرگ هم می گویند، پنج شنبه بازار، نتسل مارینا، مراکز خرید پوینت، تانساش، گیما و مرکز خرید کاراکان، بهترین اماکنی هستند که در آن ها می توانید خرید کنید.
برای مسافرینی که به مارماریس سفر می کنند، یکی از بهترین امکانات گردشگری که به بهترین شکل ممکن برای آن ها به وجود آمده، هتل های مارماریس است. بهترین هتل های این شهر عموما یا در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید به وجود آمده اند و یا در نزدیکی مناطق گردشگری و سواحل این شهر هستند. نقطه اشتراک تمامی این هتل ها، زیبایی محیط و خدمات کامل و دید فوق العاده آن ها به شهر است. برخی از بهترین هتل های مارماریس که در سفر به این شهر پیشنهاد می کنیم تا از بین آن ها رزرو کنید عبارتند از هتل گرند پاشا، گرند آزور، جولیان، ریز ماریز و کاسا ده ماریس.
شما می توانید نه تنها برای خرید تور بلکه برای رزرو هتل در مارماریس، به الی گشت مراجعه کنید زیرا می توانید با خیال راحت و با آگاهی کامل اقامتگاه خود را انتخاب نموده و رزرو هتل مارماریس خود را انجام دهید.
برای رزرو بهترین هتل های مارماریس از الی گشت روی لینک ذیل کلیک کنید:
 

 

www.eligasht.com/hotels/هتل-های-مارماریس/

در این مقاله هر چیزی که برای رفتن به بهشت روی زمین لازم دارید را برایتان گفتیم. می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در سفر با تور مارماریس، یکی از بهترین مسافرت های کل زندگی خود را رفته اید. برای این که همه چیز را برای سفر به این شهر به بهترین نحو ممکن آماده کنید پیشنهاد می کنیم تا تور مسافرتی خود را از شرکت هواپیمایی خوب و معتبر خریداری نمایید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋