راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

۵ غذایی که قبل از خواب نباید به کودک بدهیم

 نوشیدنی‌های کافئین دار:

چای، قهوه و برخی از انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا حاوی کافئین هستند. کودکان به هیچ وجه نباید این نوشیدنی‌ها را بنوشند مخصوصاً قبل از خواب، زیرا حاوی کافئین بوده که یک محرک است. کودک شما ممکن است بعد از نوشیدن نوشیدنی‌های کافئین دار برای خوابیدن مشکل زیادی داشته باشد.

 نوشیدنی‌هایی با قند بالا:

قبل از خواب باید از مصرف نوشابه، آبمیوه‌های شیرین و نوشیدنی‌هایی که حاوی قند زیادی هستند خودداری کرد. اگر فراموش کنند قبل از خواب مسواک بزنند ممکن است منجر به پوسیدگی دندان شود. علاوه بر این نوشیدنی‌های حاوی قند بالا ممکن است منجر به افزایش قند شود.

 غذا‌های سرخ شده:

هضم غذای روغنی بیشتر طول می‌کشد و ممکن است باعث ناراحتی معده شود.

 شکلات، آب نبات و شیرینی:

شکلات حاوی مقدار کمی کافئین است که با مقدار زیادی شکر مخلوط شده است. هر دوی این موارد به هیچ وجه برای کمک به خواب کودک شما مفید نیستند.

 میوه خشک یا کمپوت:

میوه به طور کلی سالم است اما در هنگام خواب خوردن بیش از حد میوه ممکن است باعث شود کودک شما نیاز به حرکت روده‌های خود داشته باشد و منجر به تأخیر در خواب شود. بهتر است زودتر در روز یا حداقل چند ساعت قبل از خواب به او میوه تازه بدهید. میوه‌های خشک یا کمپوت نیز حاوی قند و مواد نگهدارنده هستند.

 

منبع:

thenewageparents.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋