راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

بهترین کتاب ها در زمینه مهارت های اجتماعی و دوست یابی

ارتباط، ارتباط و ارتباط از مهم‌ترین مولفه‌های یک زندگی شاد و پر از تاثیرگذاری محسوب می‌شود و خبر خوب این است که با خودآگاهی، یادگیری روش‌های موثر و البته تمرین بسیار، می‌توانید بر تعداد ارتباطات موثر و کیفیت آنها اضافه کنید. اما یادگیری، اصولی دارد و ما می‌خواهیم در ادامه شما را از طریق معرفی چند کتاب خوب، در این زمینه بیشتر راهنمایی کنیم. پس بیشتر از این مقدمه را طولانی نمی‌کنیم تا بتوانیم کتاب‌های بیشتری به شما معرفی کنیم:

  1. «دوست نابغه من» از «النا فرانته»

دوست داریم اولین کتاب را به یک رمان بسیار خوب اختصاص دهیم تا علاوه بر ایجاد جنبه سرگرمی، نکات مهم رابطه‌های انسانی را در قالب یک داستان بسیار ارزشمند، بیرون بکشید. داستان این رمان نسبتا بلند (بسته به نشری که انتخاب می‌کنید، بین 300 تا 350 صفحه)، مربوط به دو دختر بچه است که از دوران مدرسه با همدیگر دوست می‌شوند و رابطه دوستی آنها آنچنان عمیق می‌شود که تا میانسالی همچنان ارزشمند و تاثیرگذار است، به نحوی که هرکدام در روند زندگی اثرات زیادی روی رفتار و شخصیت همدیگر دارند. اما داستان همواره روند خوب و خوش ندارد و چالش‌ها و اختلافات بین دو دوست، موجب سرباز کردن زخم‌های عمیق آنها می‌شود و رابطه آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ممکن است با این توضیحات از خود می‌پرسید، چطور این رمان قرار است مهارت‌های اجتماعی شما را بهبود دهد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم نویسنده کتاب، خانم النا فرانته، در این رمان تلاش کرده با بیانی دقیق، احساسات درونی و بیرونی زنان را به تصویر بکشد و روابط پیچیده آدمی را در خلال داستانی جذاب تشریح کند و نحوه مدیریت آنها را توضیح دهد. آنچنان که به طور حتم گاهی مجبور خواهید شد دست به قلم شوید و زیر نکته‌های کتاب خط بکشید و به دنبال مصداق عینی آنها در زندگی خود باشید.

تا یادمان نرفته، یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کتاب را هم بگوییم: شما نمی‌توانید اطلاعات دقیقی از نویسنده کتاب در دنیای اینترنت پیدا کنید، چرا که نویسنده هویت خود را برای ارزش‌گذاری بیشتر اثر، مخفی کرده است!

برای تهیه کتاب هم می‌توانید به روش‌های مختلفی اقدام کنید. یک روش خوب، خرید اینترنتی کتاب دوست نابغه من است تا با دانلود آن، نسخه الکترونیکی آن را برای همیشه روی موبایل، تبلت و حساب کاربری‌تان داشته باشید. البته با این روش، می‌توانید نسخه فیزیکی آن را نیز انتخاب کنید.

  1. «گفتگوهای سرنوشت ساز» از کری پترسون و همکاران

گفتگو یکی از ابزارهای مهم ما آدم‌ها برای ارتباط است و همانطور که از اسم این کتاب مشخص است، برخی از انواع گفتگوها، تاثیرات مهم و سرنوشت‌سازی دارند. در این کتاب سه مولفه اصلی که تاثیر زیادی روی گفتگوی صحیح دارند، بررسی شده است: تضاد دیدگاه‌ها، اصولی که برای طرفیت بسیار ارزشمند است و احساسات و هیجانات شدیدی که به راحتی مسیر گفتگو را تغییر می‌دهند. همچنین تکنیک‌های آرام سازی در مواقع حساس، قانع کردن افراد برای موضوعات مهم و صحبت‌های حساب شده با همکاران و حتی همسر خود را خواهید آموخت. در واقع این کتاب را به ویژه برای شمایی توصیه می‌کنیم که مایل هستید در حوزه‌های مدیریتی و شغلی، اطلاعات بیشتری از ارتباطات صحیح، مذاکره اصولی و هوش هیجانی پیدا کنید و راهکاری عملی برای هر کدام از این موارد را یاد بگیرید.

کری پترسون، نویسنده اصلی کتاب نیز یکی از نویسنده‌های پرکار و معروف در حوزه مدیریت و رهبری است و با چند تن از همکاران خود موسسه بزرگ مدیریت و رهبری را اداره می‌کند.

همچنین این کتاب را نیز می‌توانید به صورت نسخه فیزیکی و با خرید اینترنتی از فروشگاه‌های کتاب خریداری کنید.

  1. آیین دوست یابی» از دیل کارنگی

نام کتاب اگرچه به طور ویژه روی یافتن دوست تمرکز کرده است، اما این کتاب قدیمی که از اولین انتشار نسخه اصلی آن، بیش از 85 سال می‌گذرد، درباره نکات مهم اثرگذاری روی دیگران صحبت کرده است. متن کتاب بسیار ساده و روان است و در شش بخش گردآوری شده است و بر اصولی مانند نحوه رفتار با دیگران، راه‌های کسب محبوبیت و نکات مهم برای همراه کردن دیگران با خود تاکید دارد. برای هر کدام از این بخش‌ها نیز، مثال‌های متعددی از زندگی افراد مشهور و غیر مشهور آورده است تا مفاهیم راحت‌تر در ذهن مخاطب جای بگیرند. همچنین از اصول روانشناسی ارتباط با افراد صحبت کرده است و دلایلی را بررسی کرده که روی رفتار مردم به شدت تاثیرگذار است.

این کتاب بارها در ایران ترجمه شده است و بازخوردهای بسیار خوبی از خوانندگان خود دریافت کرده است. علاوه بر نسخه فیزیکی، امکان دانلود کتاب صوتی آیین دوست یابی دیل کارنگی ، دانلود نسخه pdf و الکترونیکی آن وجود دارد و شما می‌توانید بسته به شرایط خود این کتاب را تهیه کنید.

اجازه دهید کمی هم از نویسنده کتاب، دیل کارنگی صحبت کنیم: او که در یک خانواده نسبتا فقیر به دنیا آمد، از همان کودکی علاقه زیادی به ارتباطات آدمی داشت و در بزرگسالی نیز توجه خود را در زمینه رشد فردی و خودشناسی معطوف کرد و از نویسندگان پیشرو در زمینه بررسی روابط آدمی محسوب می‌شود. همچنین او علاوه بر انتشار کتاب، موسسه آموزشی بزرگی را تاسیس کرد که آموزش‌های جامعی در زمینه رهبری، ارتباط و خودشناسی ارائه می‌کند و تا کنون نیز فعال بوده است.

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای بهبود روابط اجتماعی، خودشناسی است و درک عمیق این موضوع که روابط اجتماعی تاثیر مهمی روی کیفیت مطلوب زندگی انسان دارند. بنابراین اگر مایلید درباره اهمیت زندگی اجتماعی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی بیشتر بدانید، این مقاله را از دست ندهید. اما این نکته را نیز به خاطر بسپارید: خواندن کتاب‌ها و یادگیری روش‌های موثر ارتباط تا زمانی که اصول آن را تمرین نکنید، تبدیل به رفتار دائمی در شما نخواهند شد.

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋