راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

مهمترین نکات در تعمیرات موتور شارژی

نوعی موتور اسباب بازی است، که تقریبا شبیه به موتور های واقعی ساخته می شود، با این تفاوت که به جای ایجاد کردن نیروی محرکه به وسیله بنزین برای حرکت از یک موتور الکتریکی و باتری بهره می برند. این موتور ها موزیکال هم هستند و کودک می تواند موقع حرکت یا در حالت ایستاده با آن ها موسیقی گوش کند. باتری به کار رفته در این موتورها قابل شارژ هستند و شما می توانید چندین بار آن ها را شارژ نمایید. برای تعمیر ماشین شارژی و موتور شارژی خود با نی نی بابا تماس بگیرید. در ادامه مقاله مهمترین نکات در تعمیرات موتور شارژی همراه ما باشید.

انواع موتور شارژی:

  1. موتور شارژی تک موتوره: این مدل ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. معمولا تک سرعته نیز می باشند. برای بچه های سبک وزن طراحی شده اند.
  2. موتور شارژی دو موتوره: این مدل ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

تعمیرات موتور شارژی

بررسی خرابی موتور های دنده ای

موتورهای دنده ای تا به امروز جزو موتور هایی محسوب میشوند که از خرابی کمتری برخوردار بوده اما به هرحال باطری های این موتور برقی مانند دیگر دستگاه های شارژی میان گین هر دوسال باید تعویض شوند و چون باطری های آن نسبت به باطری های دیگر موتور های برقی ارزان تر بوده لذا برای خریدار راحت تر میباشد .

توصیه میشود بیشتر از یک ساعت با این موتور حرکت نکنید زیرا موتور براشلسش داغ میکند و باعث سوختن درایور نیز میگردد.از عمده خرابی این موتور سوحتن دسته گاز میباشد که باید تعویض گردد اما بهتر است با مواجه شدن با این مشکل حتما موتور خود را به یک تعمیر کار موتور برقی نشان دهید شاید از جای دیگر باشد .توصیه میشود حتما در سر بالایی ها تنها با گاز دادن موتور را نرانید و حتما با استفاده از رکات کمک کنید تا فشار به موتور و درایور نیاید در ضمن در این شرایط باطری هم کمتر دشارژ میشود

باطری موتور دنده ای

باطری های موتور دندی ۴۸ولت۱۲آمپر میباشند که با ترکیب ۴عدد باطری ۱۲ولت ۱۲آمپر حرکت میکنند .طول عمر باطری ها بستگی به کار کرد موتور دندی دارد که آن را چگونه و در چه شرایطی برانید بهتر است باطری موتور برقی را در صورت عدم استفاده از موتور خارج کرده تا آسیب نبینند برای خرید باطری موتور برقی دندی با ما تماس حاصل فرمایید و از ما میتوانید بهترین کیفیت بازری موتور شارژی دندی را تهیه فرمایید

عمده مشکلات موتورهای برقی

از مشکلات عمده در خرابی موتور های برقی این است که موتور در سرعت خاصی که معمولا بین ۲۵ کیلومتر و۳۵ کیلومتر ثابت میماند و دیگر باز گاز دادن سرعت بالا نمیرود این مشکل رو ما بیشتر در موتور های برقی دیدیم و معمولا از برد دایور و یا همان( driver brishless) میباشد دراین حالت در مدار تفکیک سرعت که با بالا و پایین رفتن ولتاز انجام میشود صورت میگیرد این مشکل ممکن است با تعمیر و یا تعویض انجام شود در این حالت موتور را برای تعمیر به یک تعمیر گاه مجار تعمیر موتور های برقی و یا شارزی ببرید.

ماشین شارژی بهتره یا موتور شارژی:

  • موتور شارژی ها نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین از نظر قیمت مناسب تر هستند.
  • ماشین شارژی ها دارای پخش کننده تصویری هستند اما موتور شارژی ها معمولا بدون سیستم پخش کننده و در برخی مدل ها دارای سیستم پخش صوتی هستند.
  • موتور شارژی ها دارای سویچ برای روشن کردن هستند اما ماشین شارژی دارای دکمه برای روشن شدن می باشند.
  • ماشین شارژی ها دارای کمربند ایمنی هستند، اما موتور شارژی ها دارای کمربند نگهدارنده نیستند.
  • ماشین شارژی دارای ریموت کنترل برای کنترل از راه دور توسط والدین می باشند، اما موتور شارژی ها قابلیت کنترل از راه دور را ندارند.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

خرید سیسمونی یکی از حساس ترین و مهم ترین فعالیت هایی هست که هنگام بارداری به وقوع می انجامد. خرید سرویس کالسکه نوزاد دلیجان ، تخت و کمد نوزاد، تخت و کمد نوجوان، انواع سرویس خواب، خرید ماشین شارژی و موتور شارژی، سه چرخه، صندلی خودرو، مینی واش، روروئک و صندلی غذاخوری همه و همه با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ی نی نی بابا فراهم شده تا خریدی آسان و راحتی را تجربه کنید. در خرید سیسمونی باید طبق چک لیست سیسمونی هر اقلامی را که میخواهید خرید کنید مشخص کنید. همچنین میتوانید از مشاوران مجرب نی نی بابا جهت راهنمایی خرید سیسمونی بهرهمند شوید.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋