راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

5 ایده برای ساخت آلبوم خاطرات نوزاد

زیبایی‌های بچه‌دار شدن را از نگاهی دیگر ببینید. اکثر کودکان دوست دارند که وقتی بزرگ شدند درباره سنین نوزادی یا خردسالی خود بیشتر بدانند؛ حتی خود ما نیز اگر عکسی از کودکی داشته باشیم همیشه از این تصویر به‌خوبی نگه‌داری کرده و با عشق به آن نگاه می‌کنیم. با ساخت آلبوم خاطرات نوزاد می‌توانید ۱۰ الی ۲۰ سال آینده به فرزند خود یک هدیه بسیار ارزشمند اهدا کنید؛ هدیه‌ای که حتی بزرگ‌ترین کادوها نیز نمی‌توانند جایگزین آن شوند.

فرض کنید که فرزند شما در زمان جوانی به دفتر خاطرات کودکی خود نگاهی می‌اندازد و در کنار مشاهده عکس‌های بچگی‌اش، مطالبی که شما با عشق درباره او نوشتید را می‌خواهند. چه‌قدر این کار می‌تواند لذت‌بخش باشد؟ ثبت اولین کلماتی که به زبان آورد، نوشتن قد، وزن یا درج عکسی از کف پاهای کوچکش می‌تواند برای شما و فرزندتان جذاب باشد.

ما در این مقاله به شما ایده‌هایی خواهیم داد که توسط آن‌ها بتوانید یک دفتر خاطرات نوزادی جذاب درست کنید؛ دفتری که قبل از به‌دنیاآمدن فرزند تا نوجوانی او را ثبت کرده و می‌تواند دنیایی از نوشته‌ها و عکس‌هایی باشد که شما آن‌ها را ایجاد کردید.

۱- اولین لحظات زندگی کودک در دفتر خاطرات نوزاد ثبت کنید

می‌توانید ساخت آلبوم خاطرات نوزاد را با عکس‌برداری از لحظات اولیه به‌دنیاآمدن کودک شروع کنید. این زمان یکی از حساس‌ترین لحظات برای تمامی پدر و مادرها به‌حساب می‌آید.

برای ثبت این نوع از عکس‌ها می‌توانید به آتلیه عکاسی نوزاد رفته و به‌صورت حرفه‎ای و زیبا از فرزند تازه متولد شده خود تصویر‌برداری کنید. همچنین باید تمامی عکس‌ها را در دفتر خاطرات کودک به همراه تاریخ و اتفاقاتی که در آن روز افتاده ثبت کنید.

۲- برای فرزند خود نامه بنویسید و در آلبوم خاطرات نوزاد بگذارید

نامه نوشتن برای جنینی که در شکم شما است، می‌تواند احساسات مادرانه شما را تقویت کرده و بعدها نیز فرزندتان با مطالعه این نوشته‌ها عاشق مادر خود شود. برای نامه نوشتن به فرزندی که هنوز در شکم شما است، نیازی نیست که حتماً یک شاعر یا نویسنده حرفه‌ای باشید، هرچه که در ذهن و دل شما وجود دارد را بر روی کاغذ بنویسید.

فرض کنید اگر مادر شما احساساتش را در هنگام بارداری بر روی کاغذ می‌نوشت، چه حسی پیدا می‌کردید؟ فرزند شما نیز در بزرگ‌سالی یا نوجوانی دقیقاً همان حس را به شما پیدا می‌کند.

 ۳- در کتاب خاطرات کودکی، زمان‌های مهم زندگی نوزاد را درج کنید

یکی از متداول‌ترین ایده‌ها برای ساخت آلبوم خاطرات نوزاد ثبت لحظات مهم زندگی او در سنین نوزادی و کودکی است. زمانی که برای اولین‌بار بر روی پاهایش می‌ایستد، وقتی‌که به مدرسه می‌رود، زمان ۱ ساله شدنش، موقعی که به سن تکلیف رسید و دیگر زمان‌ها را در دفتر خاطرات نوزادی او ثبت کنید.

برای ثبت تک‌تک این لحظات نیز می‌توانید از خدمات تیم "کادرو" در زمینه عکاسی کودک بهره ببرید.

۴- عکس بازی‌های دوران کودکی او را در آلبوم خاطرات نوزاد بچسبانید

هر شخصی دوست دارد بداند که در زمان کودکی خود با چه وسایلی بازی کرده است؟ چه افرادی با او بازی کردند و از ته دلشان به کودکی‌اش عشق ورزیدند. می‌توانید زمانی که درحال تماشای کارتون است یا درحال بازی کردن با عروسک یا ماشین اسباب‌بازی‌اش است، از او عکس بگیرید. سعی کنید حس و حال فرزند خود را نیز در زیر هر عکس بنویسید تا خاطرات جذابی را ثبت کنید.

۵- ایجاد آلبوم عکس بارداری در دفتر خاطرات کودک

نیازی نیست که حتماً ثبت خاطرات و عکس‌برداری را زمانی شروع کنید که کودک به دنیا آمده است. شما هنگام بارداری می‌توانید تعداد بسیار زیادی تصویر از خودتان ثبت کنید. در حال حاضر بسیاری از آتیه‌ها از دوران حاملگی عکس‌های بسیار زیبایی می‌گیرند.

 

البته شما می‌توانید با مراجعه به صفحه عکاسی بارداری ، از خدمات مجموعه "کادرو" برای عکس‌برداری در این زمان استفاده کنید. عکسان این مجموعه به شما در کنار ارائه ایده و ژست‌های عکاسی عالی، تصویرهای بسیار با کیفیت و زیبایی را ثبت خواهند کرد.

قطعاً فرزند شما از دیدن تصاویر زمانی که در شکم شما بوده است لذت خواهد برد. تمامی این عکس‌ها را نیز می‌توانید در دفتر خاطرات کودک به ترتیب سن نوزاد ثبت کنید.

تمامی خاطرات کودک خود را به زیبایی و با سلیقه زیاد ثبت کنید

خاطرات کودکی و به‌یادآوردن این دوران برای هر فردی لذت خاص خودش را دارد. شما می‌توانید با ثبت تصاویر، نوشته‌ها و کارهایی که فرزند شما در دوران خردسالی، کودکی و نوجوانی خود انجام داده یک هدیه ارزشمند برای او ایجاد کنید.

شما می‌توانید با درج عکس‌های بارداری، اولین لحظات زندگی نوزاد، بازی‌ها و سرگرمی‌ها کودک و لحظات مهم زندگی او، یک دفتر خاطرات رؤیایی درست کنید. قطعاً فرزند شما با هر بار دیدن این دفترچه خاطرات، بیشتر از همیشه شما را دوست خواهد داشت.

برای ثبت تمامی این خاطرات مجموعه "کادرو" خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد. عکاسان این شرکت می‌توانند بهترین لحظات زندگی نوزاد شما را در هر سنی به بهترین شکل ثبت کنند. تمامی خدمات "کادرو" به بهترین شکل و با تضمین کیفیت انجام شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین قیمت عکاسی "کادرو" به‌صورت ساعتی بوده و می‌توانید در یک ساعت هرچه قدر که دوست داشتید عکس از نوزاد و کودک خود عکس تهیه کنید.

برای استفاده از خدمات این مجموعه به آدرس www.kadro.co مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋