webmaster id

webmaster id

قیمت خدمات یدک کش مشهد

 

در گذشته اگر خودرویی دچار مشکل در راه می شد دو راه بیشتر در پیشرو نداشت یا باید در محل تعمیرکار می آورد که هزینه آن زیاد می شد یا باید کسی را پیدا می کرد که با تجهیزات اولیه مثل طناب خودرو را تا نزدیک به تعمیرگاه بکسل کند.

اما با پیشرفت خودروها نیاز به ابزارآلات پیشرفته هم بیشتر شده است، از آنجایی که راه اول منسوخ شده است و راه دوم هم به دلیل ایجاد آسیب جدی که به دو خودرو وارد می کند کم شده است. اما در عوض دو راه مطمئن دیگر که منطقی هستند معرفی شده که استفاده از این دو  خدماتی را ارائه می دهد که به ان خدمات امداد خودرو می گویند.

اگر خودرو شما نیاز به تعمیر داشت می توانید با مکانیک تعمیر خودرو در محل شهر مشهد تماس بگیرید و در خواست خود را ثبت کنید.

 

نکات حمل خودرو با یدک کش

یکی از متداول ترین روش های حمل خودرو آسیب دیده حمل خودرو با خودروهای امدادی می باشد. احتمال دارد شما تعدادی از آن ها را در جاده ها دیده باشید. این مدل یدک کش ها شامل ماشین های نیمه سنگین مثل نیسان هستند که در قسمت بار آن جرثقیلی قرار دارد.

یدک کش ها در دو نوع چرخ گیر و معمولی هستند که چرخ گیرها با وسیله ویژه ای که دارا هستند و در زیر لاستیک های خودرو قرار می گیرد می توانند خودرو را تا ارتفاع مناسبی بالا بیاورند و سپس آن را حمل کنند. اما در نوع معمولی آن جرثقیل به شاسی خودرو وصل می شود و خودرو بالا برده می شود.

اگر خودرو شما برای حمل نیاز به جرثقیل حمل خودرو در مشهد دارد می توانید با تلفن جرثقیل در مشهد تماس بگیرید و در خواست خود را ثبت کنید.

 

قوانین یدک کش ها

اگر شما نیاز به دریافت خدمات یدک کشی داشتید لازم است اول یکسری قوانین راهنمایی و رانندگی درباره یدک کشی وجود دارد که باید آن ها را راعایت کرد و مهم ترین آن ها شامل:

  • خودروی یدک کش باید توان و نیرو کافی برای یدک کشی داشته باشد.
  • یدک کشی با شرایط مجاز باشد و نور کافی برای آن وجود داشته باشد.
  • وسیله آسیب دیده باید حتماً دارای راننده مستقل باشد و راننده حتماً گواهینامه معتبر داشته باشد.
  • یدک کش نمی تواند هم زمان چند خودرو را یدک بکشد.

بعد از اطمینان کافی از قوانین راهنمایی و رانندگی نوبت به نحوه حمل خودرو با ید کش می رسد. اول باید راننده یدک کش بررسی کند که خودرو قابل حرکت است یا نه، یا اگر خودرو حرکت داده شود آسیبی به قسمت های دیگر وارد می شود یا نه.

بعضی از نقص ها و مشلاتی که خودرو دارد مربوط به سیستم انتقال قدرت و یا سیستم تعلیق می باشد که خودرو به این روش قابل حمل نمی باشد و باید از روش های دیگر استفاده کرد.

 

استانداردهایی که برای حمل خودرو باید رعایت کرد:

  • پارک مناسب
  • ترمز گیری به موقع و مناسب
  • تنظیم فشار باد لاستیک ها
  • برخورداری از دید مناسب در زمان یدک کش کردن خودرو
  • همراه داشتن تایر زاپاس
  • توزیع مناسب بار
  • کنترل حرکت در پیچ ها
  • کنترل هر دو خودرو در زمان سرازیریو سراشیبی

 

اگر نیاز به به یدک کش خودرو در مشهد دارید می توانید با تلفن یدک کش در مشهد تماس بگیرید و در خواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت برای شما کامیون یدک کش ارسال شود.

زمانی که نیرو برای شما ارسال شد حتماً مطمئن شوید که تمام موارد فوق از هر دو جانب رعایت شود و همچنین خودروی امدادی کارت شناسایی از طرف اتحادیه داشته باشد.

 

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋