webmaster id

webmaster id

کیفیت را در قاب های تلویزیون های ایکس ویژن ببینید

 

کمپانی مادیران در سال 1385، در راستای تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمند کار خود را با نام ایکس ویژن راه اندازی کرده است و می توان گفت با برند های خارجی قابل رقابت است.

مادیران، «مرکز ماشین های اداری ایران» بیش از 50 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی دارد. برند ایکس ویژن یکی برندهای با کیفیت است می تواند با رقبای خارجی خود رقابت کند.

بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد به سراغ نمایندگی ایکس ویژن در مشهد می روند تا بتوانند با خیال راحت از خدمات پس از فروش آن استفاده کنند.

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن چگونه است؟

تلویزیون های ایکس ویژن هوشمند هستند و انواع و مدل های مختلف در سایزهای متفاوت دارد. این محصولات با دوام هستند و با کیفیت بالا در دسترس عموم قرار دارند.

این برند ایرانی امکانات و قابلیت های زیادی دارد، این را بدانید برند ایکس ویژن در قالب صوتی و تصویری و نرم افزار می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند. با همه این توضیحات درباره بحث قیمتی هم می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

اغلب مدل های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از کیفیت تصویر Full HDبرخوردار هستند که میزان بالایی از شفافیت و وضوح را به نمایش می گذارند. همین طور وجود فناوری های HDRو LED می تواند باعث ایجاد طیف رنگی زیادی در دستگاه شود که تصاویری شفاف و طبیعی را به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن که قابل بررسی است سیستم صوتی این تلویزیون ها می باشد. بهتر است بدانید سیستم های صوتی در مدل های مختلف ایکس ویژن با هم تفاوت دارد.

برای خرید تلویزیون ایکس ویژن به شما پیشنهاد می شود به نمایندگی ایکس ویژن در شهر خود مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

تعداد بلندگو در تلویزیون های ایکس ویژن

در خصوص امکانات صوتی تلویزیون های ایکس ویژن در بیشتر مدل ها دستگاه مجهز به دو بلندگو می باشد، توان هر بلندگو 10 وات  است، که در جمع 20وات توان خروجی دارد. البته بیشتر اوقات بلندگو ها در پایین صفحه نمایش کار گذاشته می شوند و ممکن است صدای فراگیری در زمان دیدن فیلم یا شنیدن موزیک صدای مد نظر به گوش نرسد.

درگاه های تلویزیون

در رابطه با امکانات ویژه درگاه های ارتباطی از نظر کیفیت تلویزیون ایکس ویژن باید گفت که در مقایسه با برند های خارجی تعداد پورت کمتری تعبیه شده است اما می توان گفت تا حدی قابل رضایت است.

بیشتر مدل های تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن قابلیت وصل شدن به درگاه های HDMI،USB،کامپوزیت، کامپوننت و همین طور پشتیبانی از درگاه های ارتباطی MHL،CEC،HDMIARCو ورودی آنتن و خروجی هدفون را دارد.

تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به وای فای برای متصل شدن به شبکه اینترنت می باشد. این برند در اکثر مدل ها توانسته در خصوص اتصال به شبکه اینترنت رضایت مشتری را به خود جلب کند.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

در کل تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن به سیستم عامل اندروید مجهز بوده است و قابلیت مرور وب و نصب اپلیکیشن های مختلف را در اختیار مصرف کننده می گذارد.

همین طور قابلیت نصب اپلیکیشن های دیجی کالا، کافه بازار، فیلیمو را دارد تا کاربر بتواند از این برنامه ها به راحتی استفاده کند.

شما میتوانید با مراجعه به نمایندگی شرکت مادیران از خدمات این شرکت بهره ببرید.

 

جمع بندی کلی

در تمام این بررسی هایی که داشتیم لازم به ذکر است که محدودیت هایی در حافظه دستگاه و توان سخت افزاری وجود دارد و ممکن است اگر برنامه و نرم افزارهای زیادی نصب شود سرعت لود و عملکرد دستگاه کاهش پیدا کند.

حتماً به این نکته در هنگام نصب نرم افزار توجه داشته باشید تا با مشکلی رو به رو نشوید.

آخرین مورد برای بررسی تلویزیون های ایکس ویژن، طراحی ظاهری دستگاه می باشد.

این تلویزیون ها ضخامت کمی دارند و اطراف نمایشگر حاشیه بسیار کمی طراحی شده است. ضخامت کمی که برای پنل طراحی شده است باعث می شود طراحی آن کلاسیک و زیبا به چشم بیاید.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

لوگوی ایکس ویژن در پایین تلویزیون طراحی شده است و پایه های ظریفی برای تلویزیون در نظر گرفته شده است که با پیچ به پایین دستگاه متصل شده است.

مزایای تلویزیون ایکس ویژن

  • دسترسی به سیستم عامل اندروید
  • دستگاه از زاویه دید گسترده برخوردار است
  • کیفیت تصویرFULL HDو پنلLED
  • قیمت مناسب
  • طراحی ظریف و زیبا
  • سیستم صوتی Harman kardon

معایب تلویزیون ایکس ویژن

  • درگاه های محدود ارتباطی
  • سیستم سخت افزاری ضعیف
  • درگاه های ارتباطی سخت در دسترس هستند.

بسیاری از افراد برای خرید تلویزیون، ترجیح می دهند محصول خود را به صورت خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن  انجام دهند و از خدمات  نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن بهره ببرند.

 

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋