webmaster id

webmaster id

نمایندگی خدمات پس از فروش ایکس ویژن در مشهد

 

عنوان مادیران برای بسیاری از اشخاص تداعی بخش مانیتور های زمان گذشته است. تلویزیون های کوچکی که در زمان خود بسیار کارآمد و مدرن بود و در ذهن مخاطبان خود،  نماد اطمینان» را حک کرد.

بعد از گذشت 15 سال که داستان موفقیت و شکل گیری مادیران، به توسعه و تولد ایکس ویژن گره خورد، این برند در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین برند های ایرانی می باشد. در ادامه به بررسی دستاوردهای جدی ایکس ویژن می پردازیم.

با خرید تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی ایکس ویژن در شهر خود می توانید از تمام خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

ایکس ویژن از چه موقع آغاز شد؟

برند ایکس ویژن از سال 1385 متولد شد و بعد از سال های زیاد فعالیت موفقیت آمیز مادیران درزمینه های ماشین های اداری و کسب تجربه در زمینه IT، فعالیت این شرکت در تولید محصولات صوتی و تصویری با گسترش خطوط تولید آغاز شد.

ایکس ویژن در ابتدا به تولید تلویزیون و همین‌طور گیرنده های دیجیتال پرداخت. این برند معتبر با بهره گیری از گارانتی معتبر مادیران و کیفیت بالای ساخت، با برند های مهم دنیا از جمله سامسونگ و ال جی به رقابت پرداخت و در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارد.

در سال 1391 زمان تولید مانیتور ها با برند ایکس ویژن سر رسید. این گامی دیگر ایکس ویژن در مسیر توسعه محصولات خود به شمار آمد. در شهر صنعتی هشتگرد، کارخانجات الکترونیک و پلاستیک در زمینی به وسعت 73000 متر مربع و مساحت 42500 متر مربع احداث شد و با تولید تلویزیون، نمایشگر و قطعات پلاستیکی با گذشت سال ها به فعالیت خود ادامه داد.

توسعه ایکس ویژن در سطح جهانی

یکی از اهداف ایکس ویژن، تولید محصولات خود بر طبق به روز ترین تکنولوژی دنیا بوده است. تلویزیون هایی با وضوح تصویر ultra 4K و HD، یکی دیگر از گام های ایکس ویژن در زمینه توسعه محصولات بود. در ادامه مسیر این برند معتبر اقدام به تولید تلویزیون های متنوع و مطابق با تکنولوژی جهان کرد.

[caption id="attachment_2790" align="aligncenter" width="812"] نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن و تی سی ال[/caption]

به صورتی که تمام نیاز ها و سلایق جامعه کشور ما را پوشش دهد. با گسترش تلویزیون های معمولی با وضوح HD و اندازه ی 24 به تلویزیون های هوشمند با وضوح 4K و 65 اینچ، از جدیدترین قابلیت های صوتی و تصویری در این برند در سطح جهانی استفاده شد.

برند ایکس ویژن چه موقع شکوفا شد؟

سال شکوفایی ایکس ویژن را سال 1399 می دانند. در این سال علاوه بر وجود ویروس کرونا، فروش محصولات ایکس ویژن رکورد زد و توانست مسیر شکوفایی در جایگاهی بهتر از قبل را برای خود رقم بزند. این شکوفایی را می توانیم مدیون فاکتور های زیر باشیم:

  • خروج برند های خارجی از ایران
  • تولید محصولات با کیفیت مطلوب
  • قیمت مناسب
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • قدرتمند سازی شبکه توزیع

طبق آخرین نظرسنجی، 70% مردم، ایکس ویژن و محصولات آن را می شناسند.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

شما می‌توانید با نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن و خدمات پس از فروش آن از خرید موفق خود اطمینان حاصل فرمایید.

پشتوانه قوی، سرچشمه هر موفقیت می باشد

شرکت مادیران تحت عنوان " شرکت امیری و شرکا"  در سال 1343 توسط آقای محمود امیری تأسیس شد. بعد از گذشت یک سال از تأسیس مرکز ماشین های اداری ایران، شرکت موفق به دریافت نمایندگی ماشین حساب های الکترونیکی SHARP و دریافت نمایندگی انحصاری برند Olivetti شد. ماشین حساب های شارپ، در آن زمان در رده نخستین ماشین حساب های الکترونیکی پیشرفته در جهان به شمار می رفت.

از موفقیت های دیگر آن دوره و دریافت نمایندگی انحصاری می توان به پول شمار بانکی و دستگاه های سکه نام برد.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

امروزه با وجود ویروس کرونا خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن بسیار رایج شده است و افراد ترجیح می دهند خرید خود را به صورت غیر حضوری و آسان انجام دهند و محصول خود را درب منزل دریافت نمایند.

انتخاب نام مادیران

در دهه 40، بعد از تأسیس مرکز ماشین های اداری ایران، 3 شعبه مستقل و موفق راه اندازی شد. در آن زمان مرکز ماشین های اداری ایران به یک نام مشترک برای برند خود نیاز داشتند. پس از دریافت گزینه های مختلف، سرانجام به پیشنهاد مهندسین شعبه خدمات، عنوان "مادیران به عنوان گارانتی شرکت و عنوان هویت مشترک شعبات انتخاب شد.

نمایندگی شرکت مادیران در سراسر کشور، می تواند نمادی برای اطمینان مردم از خرید محصولات ایکس ویژن باشد.

امروزه مادیران به وسیله 5 شرکت تشکیل شده است و فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی و صوتی تصویری ادامه داد. ایکس ویژن به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ مادیران، در جهت تولید به روزترین محصولات و بالا بردن سطح کیفیت زندگی مردم ایران در سطح جهانی می کوشد.

پیشنهاد می شود برای خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد به نمایندگی ایکس ویژن در مشهد مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋