webmaster id

webmaster id

خرید تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن

خرید اینترنتی بهترین تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن

 

برای خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد باید موارد زیادی رو در نظر بگیرید زیرا از جمله وسیله های برقی است که در طول شبانه روز بیشترین استفاده را از ان داریم..تلویزیون های ایکس ویژن با داشتن ابعاد متنوع نیاز شما را برای استفاده در هر محیطی براورده میکند .شما بسته به نیاز خود در محیط های کوچک از تلویزیون های کوچک و در محیط های بزرگتر از ال ای دی های ایکس ویژن در سایز های متوسط و یا بزرگ ستفاده کنید .

تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن به علت مجهز بودن به بهترین فناوری های کیفیت تصویر،تصویری با بالاترین وضوح و کیفیت را در اختیار شما میگذارند.این تلویزیون ها دارای تکنولوژی هایی از جمله سیستم عامل اندروید ،پردازشگر های چند هسته ای و قابلیت wifi dirct وwifi screen mirror   هستند که پرچم داران بازار ایران میباشد . این تلویزیون ها با توجه به فناوری های منحصر بفرد خود سخت افزار هایی با بهترین کیفیت را دارند. شما میتوانید این تلویزیون های هوشمنر به راحتی به اینترنت متصل کنید و وبگردی کرده و فیلم های مورد علاقتان را تماشا کنید

همچنین میتوانید گوشی همراه خود را به تلویزیون هوشمندتان متصل کرده و فیلم ها و عکس های خاوادگی تان را در کنار اعضای خانواده با کیفیتی زیبا ببینید  . با این تلویزیون های هوشمند میتوانید بازی های روی گوشی همراهتان را هم از صفحه تلویزیون نگاه کرده و با هیجانی بیشتر ان را انجام دهید.

تلویزیون های ال ای دی ایکس ویژن همگی ساخت کشور عزیزمان ایران بوده و از قطعاتی با بهترین کیفیت ساخت مهندسان ایرانی و با کمک کشور کره ساخته شده و به همین دلیل قیمت تمام شده ان برای شما عزیزان خیلی کمتر از انواع خارجی ان است.

ایکس ویژن حتی در برخی از محصولات از برند های مشابه خاجی بهتر است و شما میتوانی با هزینه ای کمتر تلویزیونی با امکانات و عملکردی خیلی بهتر از نمونه های خاجی داشته باشید.

برند ایکس ویژن در تمام طول این سالها تمام تلاشش را کرده تا بتواند با نمونه های خارجی رقابت کند و از نظر کیفیت وکارایی بتواند در یک سطح قرار بگیرد. خوشبختانه با کمک مهندسان ایرانی این کار انجام شده و این برند در بازار ایران و حتی کشور های همسایه توانسته دستی برکار داشته و پرچم کشورمان را در بلندا قرار دهد.

 

معرفی ال ای دی های جدید و پرفروش ایکس ویژن

 

در ادامه مطلب قصد داریم تا ال ای دی های جدید ایکس ویژن را معرفی کنیم  و امکانات هر یک را به صورت تخصصی بررسی کنیم.با توجه به قیمت های مناسب تلویزیون های ایکس ویژن و همینطور امکانات به روز تلویزیون های این برند،خرید تلویزیون ایکس ویژن  میتواند یک انتخاب عالی برای خانواده های ایرانی باشد.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی ایکس‌ویژن 49XK580   محصولی بادوام و خوش‌ساخت از ایکس ویژن است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون Full HD بوده و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

زاویه ‌دید عالی و امکان تماشای صفحه‌ نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند. نسبت تصویر آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد. سیستم‌صوتی تلویزیون 49XK580 دوکاناله بوده و به ‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

برای اتصال پخش‌کننده‌ ها به این تلویزیون می‌ توانید از بین درگاه HDMI و کامپوزیت یکی را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌ نمایش منتقل کند. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌ توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌ کردن برنامه‌ درحال‌ پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید.

فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز 50 اینچ

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XKU575 سایز 50 اینچ از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این مدل با ابعاد 50 اینچی با یک طراحی زیبا روانه بازار شده است. شرکت ایکس ویژن این مدل را به یک صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD مجهز کرده که می‌تواند تصاویر باکیفیتی ارائه دهد.

از دیگر ویژگی بارز صفحه نمایش این محصول می‌توان به قابلیت HDR آن اشاره کرد که این قابلیت محدوده کنتراست و دقت رنگ‌ها را توسعه می‌دهد. وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. برای توضیح در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ی آن، دو درگاه‌ USB 2.0‌ تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید.

دو درگاه‌ HDMI‌ این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی‌و‌تصویری ممکن کرده است. فرمت‌های صوتی‌و‌تصویری بسیار متنوعی در این تلویزیون پشتیبانی شده و باعث می‌شود کاربران بتوانند با خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن از اکثر فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745 سایز 55 اینچ

 

تلویزیون هوشمند «ایکس‌ویژن» مدل 55XTU745   محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این 2 پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون می‌توانید درگاه HDMI را انتخاب کنید. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به صفحه‌نمایش منتقل کند.

از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

 

جهت ارتباط با واحد فنی و مشاوره از نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن با کارشناسان مجموعه ایکس ویژن  برای خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن میتوانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

 

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋