webmaster id

webmaster id

خرید و نصب تلویزیون ایکس ویژن اورجینال

بعد از خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد  زمانی که بخواهید دستگاه را راه اندازی کنید نیاز به یک نصاب حرفه ای دارید. نمایندگی ایکس ویژن نصاب های آموزش دیده خود را برای راه اندازی تلویزیون به خانه های شما ارسال می کند. آن ها وظیفه دارند که تلویزیون شما را نصب کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل آن را به کارخانه ارجاع دهند. پس این مورد یکی از خوبی های این برند است که با پشتیبانی قوی شما را راهنمایی می کند. برای آشنایی بیشتر با این برند با ما همراه باشید تا جوانب گوناگون آن را بررسی کنیم.

همه چیز راجب تلویزیون های ایکس ویژن

این اواخر در عرصه اجناس خارجی به علت آشفتگی بیش از حد بازار، حضور فراوان اجناس تقلبی و گارانتی و پشتیبانی نا معتبر کالا، خرید را مشکل کرده است. به همین دلیل تولید کننده های داخلی فرصت کرده اند که خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن از سال ۱۳۸۵ توسط شرکت مادیران وارد بازار رقابت ها شد. کیفیت فریم های این برند بسیار قابل قبول هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. پس بدنه قوی یکی از برتری های این برند محسوب می شود که قابل تحسین است. این تلویزیون ها پایه های ظریف اما محکمی دارند که وزن حدود دوازده و یا بیشتر این محصول را تحمل کنند و همچنان زیبایی آن حفظ شود.در این شاهکار علاوه بر کلیات به جزئیات نیز توجه فراوان شده است.

کیفیت صدا و تصویر محصولات چگونه است

حتی پایین ترین مدل محصول نیز دارای کیفیت صوت و تصویر عالی است.بنابراین اگر شما تصویر با کیفیتی نبینید و صدای خوبی از آن نشنوید پس زیبایی طراحی و رابط کاربری هوشمند نیز به کار شما نمی آید. در اکثر تلویزیون ها، نمایش محتوای ۱۰ بینی HDR10  به شکل واقعی در روی پنل های ۸ بیتی قابل اجرا نیست . این موضوع در رابطه با این محصول هم صدق می کند با این حال دارای بازه دینامیکی گسترده HDR   می باشد.ناگفته نماند که روشنای این تلویزیون ۳۰۰ نیت می باشد که عدد خوبی است. این محصول خوش قیمت می تواند تمام نیاز مشتریان خود را برطرف کند. البته شرکت مادیران اعلام کرده که قابلیت های صوت و تصویر این محصول را به بالاترین استاندارد ها برساند.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

طراحی و درگاه ها در این برند

در هنگام خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن در نظر داشته باشید این برند دارای محصولات اقتصادی است که هزینه کمی را برای شما به همراه دارد. به عنوان مثال مدل 72543 xt یک مدل اقتصادی با کیفیت کاملا قابل قبول با طراحی زیبا و وزن سبک است. این دستگاه قابلیت اتصال به دیوار را دارد و توسط نصاب پشتیبان قابل اتصال است. این مدل تلویزیون دارای بدنه پلاستیکی است اما با توجه به کیفیت ساخت به بهترین شکل ممکن رنگ و طراحی شده است. درگاه های ارتباطی این محصول قابل قبول است و دارای سیستم عامل و وای فا می باشد. در مورد پورت ها با چیزی رو به رو هستیم که در دیگر مدل های این برند دیده ایم. این محصول full hD  بوده و بسیار مناسب افراد با بودجه محدود است.

جمع بندی

به طور کل این تلویزیون ها سخت افزار خوبی دارند، انواع هوشمند این محصول مجهز به سیستم LED IPS  با درجه کیفی +A   می باشد. جالب توجه است که شرکت سازنده این برند در آخرین ارزیابی شورای انفورماتیک کشور، برای ششمین سال به عنوان شرکت برتر شناخته شد. این شرکت به علت پشتیبانی بیش از 6 میلیون دستگاه انواع ماشین های اداری ، مانیتور ها و بکار گیری نیرو های متخصص بسیار شناخته شده می باشد.پس بدون شک محصولات و قطعات تولیدی این محصول در بازار ایران حرف اول را می زنند. از همراهی شما متشکریم و لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

webmaster id
webmaster id

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋