🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انعقاد تفاهم نامه معاونت سواد آموزی و امور کتابخانه های کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان سوادآموزان را را اولویت خود دانستند و برای اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه‌ منعقده فی‌مابین تاکید کردند.

کتابخانه های کرمانشاه
به گزارش  گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،  معاون سوادآموزی اداره کل آموزش پرورش استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه تعداد ۱۰۵ باب کتابخانه عمومی داریم که از این تعداد ۱۸ باب مشارکتی با سازمان‌ها است.

معصومه حسنی‌خونسار در ادامه همچنین افزود: سه دستگاه خودرو کتابخانه سیار در روستاهای شهرستان‌ها توسط کتابدار خدمات‌رسانی می کنند.

او  اظهار داشت: تعداد ۷۱ هزار نفر از جمعیت استان عضو کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه هستند و در راستای همکاری‌های دوجانبه بین اداره سوادآموزی و کتابخانه‌های عمومی تفاهم نامه کشوری منعقد شده که با توجه به این تفاهم نامه همکاری‌های توسعه کتابخوانی را در استان پیگیری و به سرانجام می‌رسانیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز  با بیان اینکه یک هزار و ۵۴۰ نفر آموزش دهنده سوادآموزی در استان داریم، گفت: در سال ۹۷ تعداد ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر به معاونت سوادآموزی استان حجم تدریس داده شد که از این آمار توانستیم کل جمعیت را باسواد کنیم.

هرمز نوروزی فرد افزود: در سال جاری نیز ۱۳ هزار و ۶۴ نفر حجم داده شد که که تعداد ۱۳ هزار و ۱۴۸ نفر را باسواد کردیم و اکنون در سال جاری در هشت مرحله پیاپی فعالیت‌های فرهنگی این سازمان رتبه برتر کشوری را کسب کردیم.

او  اضافه کرد: با هدف شناخت بهتر آموزش‌دهندگان سوادآموزی با کتاب و کتابخوانی و مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان و توسعه همکاری‌های بیشتر به مناسبت هفته سوادآموزی برای بازدید کتابخانه عمومی حضور پیدا کرده و با تمام توان در راه توسعه کتاب و کتابخوانی آماده همکاری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی هستیم.
انتهای  پیام/ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋