🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: از برگزاری مراسم‌های جشن عروسی و ختم جلوگیری شود.

از برگزاری مراسم‌های جشن عروسی و ختم جلوگیری شود
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا در استان شوند و سلامت جامعه را تهدید کنند، مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی شده و با برخورد قضایی روبرو می‌شوند.

او افزود: اگر چه اولویت اصلی در بحث مهار و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مسائل پیشگیرانه است و باید در این خصوص بیش از پیش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شود، اما چنانچه برخی افراد با بی‌توجهی و غفلت، منجر به تهدید علیه بهداشت عمومی شوند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

علی محمدی اضافه کرد: در همین راستا باید تا می‌توان با آگاه‌سازی مردم در خصوص شیوع ویروس کرونا در اجتماعات، از برگزاری مراسم‌های جشن عروسی و ختم جلوگیری شود و در مرحله بعدی چنانچه مراسم‌های برگزار شد، فرمانداران و دهیاران در این خصوص نظارت‌های لازم را در دستورکار خود قرار دهند، تا چناچه به توصیه‌های بهداشتی عمل نشود، یا خودشان به افراد متخلف تذکر دهند یا آن‌ها را به مراجع قانونی معرفی کند.

او همچنین بر ضرورت نظارت بر سالن‌ها و تالار‌های عروسی در استان تاکید کرد و گفت: با وجود بازگشایی بازار و اصناف، آسیبی در این حوزه متوجه مردم نشد بلکه آنچه در این روز‌ها به شدت باعث تشدید شیوع ویروس کرونا می‌شود، برگزاری اجتماعات و مراسم‌های فامیلی است.

علی محمدی افزود: استان پتانسیل این را دارد که آمار شیوع ویروس کرونا را کاهش دهد، از همین رو باید همراهی مردم و مسئولان تقویت شود.

او با انتقاد از نحوه مدیریت ورود مسافران به استان در تعطیلات روز‌های گذشته اضافه کرد: در این حوزه موفق عمل نشد، اما ضروری است تا در تعطیلات پیش رو با برنامه‌ریزی بهتر، ورود مسافران از استان‌های همجوار را به نحو مطلوبی مدیریت کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋