🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با مقصران جاری شدن سیل در پارسیان برخورد قضایی می شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:با دستگاه‌هایی که در سیل اخیر شهرستان پارسیان به علت عدم اعمال تمهیدات لازم و نیز تقصیر و کوتاهی در انجام وظیفه، سبب بروز خسارت به مردم و اموال عمومی یا باعث تضییع حقوق بیت المال شدند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد قضایی خواهد شد.

با مقصران جاری شدن سیل در پارسیان برخورد قضایی می شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از هرمزگان ،علی صالحی ، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:با دستگاه‌هایی که در سیل اخیر شهرستان پارسیان به علت عدم اعمال تمهیدات لازم و نیز تقصیر و کوتاهی در انجام وظیفه، سبب بروز خسارت به مردم و اموال عمومی یا باعث تضییع حقوق بیت المال شدند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد قضایی خواهد شد.

او افزود: رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به حل مشکلات سیل زدگان و آسیب دیدگان پارسیانی پس از بارش‌های شدید و گسترده در روز‌های اخیر که منجر به جاری شدن سیلاب شد در دستورکا راست.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:در پی جاری شدن سیل در شهرستان پارسیان و مناطق همجوار متأسفانه خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلفی از جمله زیر ساخت‌ها و اراضی کشاورزی و منازل مردم وارد شده است.

صالحی افزود:دستگاه قضایی استان در اجرای وظیفه ذاتی خود به عنوان مرجع عام تظلمات و شکایات و نیز با هدف احقاق حقوق عامه به این موضوع ورود کرده است و در این برهه زمانی اولویت دادگستری الزام تمام دستگاه‌ها جهت حل سریع و فوری مشکلات مردم در زمینه آب و برق و مخابرات و بازگشایی راه‌های مواصلاتی و معابر عمومی است که دچار آب گرفتگی شده اند که خوشبختانه در این زمینه با ورود ستاد مدیریت بحران و همکاری مردم، نیرو‌های انتظامی، بسیج، سپاه، شهرداری‌ها و بخشی از پیمانکاران خصوصی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

او گفت: در مرحله دوم و با عادی شدن اوضاع، دستگاه قضایی با تشکیل پرونده و انجام استعلامات در خصوص علت تشدید خسارت‌ها و مشخص شدن مقصران احتمالی اقدام کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در این زمینه دادگستری استان با دستگاه‌هایی که با عدم اعمال تمهیدات لازم و نیز تقصیر و کوتاهی در انجام وظیفه خود در زمان حال یا گذشته زمینه بروز خسارت را فراهم ساخته اند و یا باعث تضییع حقوق بیت المال گردیده اند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

صالحی افزود: دفاتر بیمه‌ها بایستی بر اساس قانون به وظایف خود نسبت به بیمه شدگان متعهد باشند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋