🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بوستان های شهر

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید برنامه های تلویزیونی فرهنگی مختلفی برای کودکان و خانواده های آنان در بوستان های شهر برگزار کند.

به گزارش گروه استان های اخبار  از اصفهان به نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، امیر حسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در دیدار با قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در دوران کودکی و نوجوانی از برنامه‌ها و کلاس‌های کانون بهره‌مند شدم افزود: کار با کودکان و نوجوانان فعالیتی بسیار روح افزا زیبا و همراه با شور نشاط است.

او در ادامه با بیان اینکه کانون فکری ریشه‌های مذهبی دارد گفت: استفاده از دانش و تجربیات مدیران گذشته کانون پرورش در قالب اتاق فکر برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کانون بسیار موثر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کانون می‌تواند از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و دانشجویان برای آموزش برنامه‌های مختلف این مرکز استفاده کند.

او در ادامه افزود:بسیاری از خانواده‌ها فضا‌های مناسبی دارند که کانون پرورش فکری می‌تواند با شناسایی آنان و آموزش‌های لازم به آن‌ها زمینه را برای توسعه فضا‌های آموزشی و بازی برای کودکان و نوجوانان مهیا نماید.

بانکی پور آشنایی با قرآن و اهل بیت (ع) را از جمله فعالیت‌های بزرگ و بسیار مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

او گفت: فعالیت فرهنگی موفق است که در آن افراد را با خدا، دین و مذهب آشنا کند.

امیر حسین بانکی پور در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام سالیان زیادی است که برای غلبه بر فرهنگ دینی و اسلامی ما با ساختن برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان از بین بردن حیا را در این قشر هدف گرفته اند گفت: فعالیت بروی عنصر حیا کودکان و نوجوانان یک فعالیت مهم و زیربنایی محسوب می‌شود، زیرا که این امر یک موضوع فطری است و کار در این حوزه می‌توان از تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری کرد.

او به فعالیت‌های ارزنده و بسیار خوبی که در کانون انجام می‌شود اشاره کرد و گفت: زمان آن فرا رسیده است تا کانون برای ایجاد ارتباط بهتر و موثرتر با کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده‌های آنان برنامه‌های فرهنگی خود را بیشتر در فضا‌های باز از جمله در پارک‌ها اجرا کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: کانون پرورش فکری می‌تواند با اجرای پرده خوانی انقلاب برای کودکان و نوجوان با هدف معرفی شخصیت‌های انقلاب فعالیت جذابی را انجام دهد که منجر به ترویج فرهنگ انقلاب در بین نسل‌های آینده شود.

 

نخبه پروری در حوزه‌های هنری، علمی و فرهنگی از اولویت‌های کانون پرورش فکری است


او مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت: در نظر داریم تا برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه کودکان و نوجوانان، شورای سیاست گذاری حوزه کودک و نوجوان را در استان اصفهان با حضور فعالان، نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط و نخبگان تشکیل بدهیم.

سید محمد قلمکاریان در ادامه به یکی دیگر از اولویت‌هایی که در سال جاری در کانون پرورش فکری در دستور کار قرار دارد اشاره کرد و گفت: کشف استعداد‌ها و ایجاد زمینه‌ای برای پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان و همچنین نخبه پروری در حوزه‌های فرهنگی، هنری و علمی از جمله اولویت‌هایی است که به صورت جدی در کانون پرورش فکری دنبال می‌شود.
او با بیان اینکه تمرکز کانون پرورش فکری آموزش مهارت‌های زندگی در کودکان و نوجوانان است گفت: فراهم کردن زمینه ایده پردازی کودکان و نوجوانان در کانون از اهداف این مرکز فرهنگی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: به صورت جدی توسعه و افزایش واحد‌های سیار برای پوشش مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم در سراسر استان را در دستور کار داریم.

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋