🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از انتظار کشاورز کرمانی برای دریافت وجه فروش کلزا تا درخواست پیگیری تبدیل وضعیت نیرو های قراردادی آموزش پرورش

پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم خرداد در (صدای مردم) سایت اخبار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت اخبار (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت اخبار، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 

 

تجاوز و کشته شدن چوپان

اهالی روستای جراغیل از توابع شهرستان آذرشهر در استان آذربایجان شرقی چندین سالی است که مورد تهاجم روستای هم‌جوار مجارشین قرارگرفته‌اند و مراتع و زمین‌های کشاورزی خود را ازدست‌داده‌اند، اما شش روز پیش در یک اتفاقی تلخ چندین نفر از خدا بی‌خبر به چوپان مظلوم با اسلحه شلیک و درنهایت با بیل زدند که امروز در بیمارستان امام رضا تبریز دار فانی را وداع گفت.


کلاه‌برداری میلیاردی

سلام یک فردی در استان یزد با جلب اعتماد مردم طی چند سال بالاخره در سال ۹۸ سر ۳۳۰ نفر رو کلاه گذاشت و حالا کسی جواب‌گو نیست ۱۰۰ میلیارد پول کجا رفته و چی شده خواهشا شما پیگیر باشید ممنون.


مشکلات کشاورزان

بنده یک کشاورز کلزا کار هستم. چهارده‌روزه کلزا را تحویل دادم قرار بوده ۴۸ ساعته پول بدن آلان ۱۴ روزه هیچ‌کس جوابگو نیست. من از منطقه محروم جنوب کرمان تماس می‌گیرم؛ و اینجا به‌غیراز محرومیت اقتصادی در خیلی از مسائل مانند عدالت و خدمت‌رسانی محرومند و جهاد کشاورزی و بیشتر نهاد‌های دولتی کم‌کاری می‌کنند و بنده برای اثبات حرفم فیلم و سند دارم، ولی می‌ترسم به‌عنوان یک کشاورز از طرف مهندسین جهاد تحریم بشم و سال‌های بعد دچار مشکل بشم اخه تهدیدم کردن که تو یک عمر می‌خوایی کشاورزی کنی و ما همیشه اینجا هستیم وکارت گیر ماست و...


سهام عدالت

سلام سهام عدالت من یک‌میلیون تومان می‌باشد چرا یه مبلغ ناچیزی برام واریز کردن از پول فروش ۳۰ درصد سهامم کلاً یک میلیون هفتصد و نود هزارتومان واریز کردن چطور باید پیگیری کنم یعنی یه چیزی بین سه میلیون ده هزار تومان کارمزد برداشتن خنده داره واقعاً.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋