🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از درخواست پیگیری حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش تا کوه خواری در کوه طاق بستان کرمانشاه

پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم خرداد در (صدای مردم) سایت اخبار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت اخبار (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت اخبار، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 

گزارش سهام عدالت

سلام هم سایت هم برنامه (اپلیکشن) خیلی ضعیف است لطفاً رسیدگی کنید اصلاً گزارش دارایی سهام عدالت را نشان نمی‌دهد به شماره تلفن ۱۵۶۹ سهام عدالت تماس می‌گیریم جواب نمی‌دهند ممنون

 

پیگیری حقوق نیروهایِ خدماتی آمورش و پرورش

با سلام خدمت شما و ضمن عرض سلام و خسته نباشید می خواستم یه خواهش از شما بکنم از جناب آقایه وزیر بخوایید آیا با وجود اینکه تمام زحمات و کارها بر دوش نیروهای خدماتی هست آیا شما که رتبه بندی را شامل حال معلمان کردی ما جز این ارگان نیستیم آخه با ماهی 2500 چیکار کنیم الان فاصله حقوقی نیرو خدماتی و دبیر  7میلیون شده است.


مدیران خودرو

سلام و خسته نباشید لطفا اگر می شود درباره شرکت مدیران خودرو تحقیق کنید ببینید این شرکت واقعا قصد دارد ماشین به مردم تحویل بده یا اینکه فقط دارند از مردم پول میگیرند و بعدش هم یه اختلاص و فرار دیگه در راهه.


کرونا

سلام من ساکن چهار محال و بختیاریم. شهر اردل. از شروع کرونا مردم استان خیلی خوب مراعات کردن ولی الان در کل استان حضور خوزستانی ها و اصفهانی ها بسیار زیاد شده به فرمانداری و استانداری گفتیم. تو اخبار میان و می گویند که همچین چیزی نیست در حالیکه ماشین های پلاک اصفهان و خوزستان در شهر و پارکها پره. هوا که گرم میشه حضور مردم این دو استان زیاد می شود. ما امکانات کمی داریم و مردم تنگدست و آبرومند و با فرهنگ لطفا و خواهشا پیگیری کنید.ممنون


کوه خواری در کوه طاق بستان کرمانشاه

با سلام و احترام در دامنه ی کوه طاق بستان درست مقابل ساختمان شهرداری منطقه 7 تخریب کوه صورت می گیرد. 


بکارگیری استخدامی های تعزیرات در سال۹۷


ما قبولی های سازمان تعزیرات حکومتی در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی(اسفند۹۷) که حدود ۲۵۰ نفر هستیم تمام مراحل استخدامی را با موفقیت طی نموده ایم. علی رغم پیگیری های زیاد چندین ماه است که بلاتکلیفیم و هنوز توسط سازمان تعزیرات بکارگیری و مشغول به کار نشده ایم. اکثرا متاهل و نیازمند شغل هستیم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید (پیگیری فوری) با تشکر.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋