🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۶۳ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

۴۶ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دستکم ۲۲ نفر کشته شده‌اند.

۶۳ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل اخبار  به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، بر اساس گزارش‌های دریافتی تاکنون ۴۶ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۲ نفر کشته و ۴۱ نفر زخمی شده اند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر اوکلند در ایالت کالیفرنیا چهار نفر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی روی داده است. تیراندازی در شهر ریچموند در ایالت ویرجینیا نیز یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت. دو نفر در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی زخمی شدند که یکی از آن‌ها کودکی ۷ ساله است. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری دو نفر زخمی شدند.

در حادثه مشابهی در اوکلاهوما سیتی در ایالت اوکلاهوما نیز دو نفر زخمی شدند. در یک مورد قتل و خودکشی در شهر ریو رانچو در ایالت نیومکزیکو نیز چهار نفر کشته شدند. پلیس اعلام کرد هیچ تهدیدی متوجه عموم مردم نیست. دو نفر در تیراندازی در شهر کلولند در ایالت اوهایو زخمی شدند. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری نیز دو جوان ۱۸ ساله زخمی شدند. دو نوجوان ۱۷ ساله نیز در حادثه‌ای در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری زخمی شدند. در حادثه‌ای در ایالت مریلند نیز دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی و علت آن را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

۲ مورد از تیراندازی‌ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۰۳ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۴ نفر کشته و ۸۰ نفر زخمی شده اند. ۲۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۴۹ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۶ نفر کشته و ۱۲۱ نفر زخمی شده اند.

با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋