🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افتتاح یک پروژه آبرسانی به ۳۱ روستای خراسان رضوی

وزیر نیرو پروژه آبرسانی به ۳۱ روستای خراسان رضوی را افتتاح کرد

تا پایان امسال طبق برنامه پویش#هر_هفته_الف_ب_ایران،هزار و ۱۲۴ روستا به شبکه پایدار آبرسانی متصل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استا ن های  اخبار  از مشهد ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جمع مردم شهرستان خوشاب گفت: به دنبال پویش خدمت رسانی #هر_هفته_الف_ب_ایران مفتخریم که هر هفته برای افتتاح پروژه‌های آب و برق رسانی در یک استان خدمت هم وطنان عزیزمان هستیم. 

او تصریح کرد: امروز حدود ۱۳ طرح بزرگ آبرسانی و برق را که یکی از آن‌ها آبرسانی به ۳۰ روستای استان خراسان رضوی با جمعیت حدود ۲۷ هزار نفر است و اینکه بخشی از آن، روستا‌های شهرستان خوشاب و نواحی اطراف است، افتتاح خواهیم کرد.


وزیر نیرو در حوزه آبرسانی روستایی گفت: موضوع روستا‌ها از اول انقلاب کانون توجه مدیران جمهوری اسلامی ایران به تاکید خاص رهبر کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری بوده است.

اردکانیان افزود: بحث آبرسانی، برق رسانی، خدمات بهداشتی آموزشی، ارتباطات و راه‌ها همه از نیاز‌های اساسی هموطنانمان در روستا‌ها است که در تثبیت جمعیت و مولد ماندن روستا‌ها موثر است.

 

او تصریح کرد: وظیفه دولت است که به هر طریق ممکن آبرسانی به تمام مناطق انجام شود، با توجه به خشکسالی‌های اخیر کمی با زحمت، ولی کار انجام شده است و ما امروز با احداث شبکه‌های پایدار توانسته‌ایم از ابتدای شروع کار دولت تدبیر و امید که کل جمعیت روستایی برخوردار از شبکه آب پایدار ۹۰۰ هزار نفر بوده را به ۷ میلیون نفر برسانیم و بنا داریم تا پایان دولت دوازدهم به ۱۰ میلیون نفر هم برسانیم.

 

وزیر نیرو با اشاره به پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران گفت: تا پایان امسال طبق برنامه این پویش ۱۱۲۴ روستا را به شبکه پایدار آبرسانی متصل خواهیم کرد که انصافاً دستاورد بین المللی بزرگی است.


اردکانیان ضمن اشاره به تولید ۲۴هزارتن پسته در شهرستان خوشاب گفت: شنیدن اخباری مانند تولید محصول استراتژیک پسته، آن هم در چنین منطقه کم برخورداری گوش انسان را می‌نوازد.

امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب، بعد از ادای احترام به امام راحل و شهدای چهل سال انقلاب با عرض خیرمقدم و خوشامدگویی محضر اردکانیان وزیر نیرو گفت: شهرستان خوشاب با تقدیم ۲۲۰ شهید و ۳۵۰ جانباز و ۷ آزاده، و روستای رباط جز با تقدیم ۴۷ شهید همانند روستای شم آباد با ۴۸ شهید به عنوان روستای ایثار و شهادت با عشق و علاقه در همه عرصه‌ها حضور داشتند و خواهند داشت.

او تصریح کرد: در این شهرستان حدود ۱۲هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که با برداشت حدود ۲۴ هزار تن پسته در اشتغال پایدار مهاجرت معکوس گام‌های خوبی را برداشته و نیز ادامه خواهد داد.

فرماندار شهرستان خوشاب با تاکید بر این که ارکان اصلی شهرستان با وفاق و همدلی توانسته اند انسجام عمومی را تحقق بخشند گفت: امام جمعه معزز نمایندگان محترم، مسئولین و مردم انقلابی و ولایی در نظام جمهوری اسلامی با همراهی دولت تدبیر و امید آمده‌اند تا در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران همه با هم تبلور و همدلی در جامعه مدیریت توامان عرضه و تقاضا در بخش‌های آب انرژی یکی از هزاران پروژه صنعت آب و برق را در روستای رباط جز و مجتمع نور با ۱۲ پارچه آبادی با حدود ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به طول۱۰ کیلومتر شبکه را افتتاح کنند و در سال رونق تولید و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه مثلث اقتصاد فرهنگی استاندار جشن بگیرند.

ع. ظ

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋