🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تعامل قرارگاه خاتم الانبیا در بخش های مختلف با دولت

سعید محمد گفت: در حوزه سرمایه گذاری، قرارگاه خاتم الانبیا در بخش‌های مختلف آزادراهی، نفت و گاز، کشاورزی و معادن با دولت همکاری می‌کند.

قرارگاه،اقتصاد مردم نهاد طراحی می کند
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی اخبار ،  سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان مناطق آزاد و این قرارگاه اظهار کرد: بخش‌های مختلفی از دولت در حوزه سرمایه‌گذاری قرارگاه همکاری دارند. به عنوان مثال ما امروز ظرفیت خوبی در بخش آزادراهی با وزارت راه و شهرسازی داریم که کار سرمایه‌گذاری را در این زمینه انجام می‌دهیم. امروز آزاد راه‌های زیادی وجود دارند که قرارگاه در آن به عنوان سرمایه گذار در حال کار است.

به گفته این مقام مسئول امسال دو  مورد از این آزادراه‌ها افتتاح خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تصریح کرد: در سایر بخش‌ها هم مانند نفت و گاز قرارگاه همکاری دارد. در موضوع پالایشگاه آناهیتا که فاز بعدی ستاره خلیج فارس است، قرارگاه به عنوان سرمایه گذار ورود خواهد کرد. در حوزه کشاورزی که یکی از موضوعات مهم اشتغال آفرینی برای کشور است تفاهم نامه خوبی با وزارت جهاد کشاورزی امضا کردیم تا بتوانیم احیای اراضی داشته باشیم.

او ادامه داد: در بخش معادن هم همکاری خوبی با وزارت صمت در زمینه اکتشاف‌ها و باز کردن معادن خیلی مهم در جنوب کرمان و اخیراً سیستان و بلوچستان داشتیم.

سردار محمد در پایان بیان کرد: در بخش‌های مختلف خصوصا در مناطق مرزی هم همکاری‌هایی را با وزارت صمت شروع کرده‌ایم. من فکر می‌کنم قرارگاه به عنوان یک ظرفیت ساز جدید ورود پیدا کرده و  موجب شده تا به نوعی یک اقتصاد مردم نهاد طراحی شود. همچنین مردم را بیشتر در پروژه‌های مهمی مثل بخش کشاورزی و معادن درگیر می‌کند که شاید تا به امروز یک مقدار مغفول مانده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋