🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در گرو توجه به مباحث فرهنگی

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و بحران‌های معنوی تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از قزوین  ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و بحران‌های معنوی تأکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و ائمه جماعات استان، کار خود را خوب انجام داده اند چرا که حال و هوای شهر این موضوع را نشان می‌دهد.

وی افزود: اگر رسالت نهاد‌های فرهنگی را بخواهیم نام ببریم باید به آشنایی و انس و عمل به قران و سنت رسول اکرم (ص) اشاره کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مؤمنان به عزت خدا وصل هستند و سازمان تبلیغات اسلامی هم در بالا بردن عزت انسانی و انس با قرآن و دین باید خوب ظاهر شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی چه در دوران دفاع مقدس چه در شرایط کنونی، کار‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ انجام داده است، خاطرنشان کرد: با آمدن حجت الاسلام قمی مطمئنا تحولات بزرگی در حوزه تبلیغات اسلامی رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام نعمت اللهی، مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان هم در این مراسم گفت: باید در حوزه فرهنگ هم دغدغه داشت و هم نگران بود، زیرا شاکله جامعه را سه عنصر سیاست، فرهنگ و اقتصاد تشکیل می‌دهد.

او افزود: سیاست به معنای روح حاکم است و موضوع فرهنگ به اندیشه برمی گردد.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: موتور اقتصاد فرهنگ، ریزش، پویش و آمایش دارد و می‌تواند خود را بازسازی کند.

به گفته حجت الاسلام نعمت اللهی، فرهنگ دینی یکی از حوزه‌های مهم فرهنگ است و باید به آن توجه ویژه شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋