🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توسعه خدمات هلال احمر در دستور کار

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مازندران گفت: شورای اجرایی توانمند و دلسوز می‌تواند به توسعه خدمات هلال احمر کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ساری  ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع در ۲۳ خرداد ماه گفت: انتخابات، بارزترین جلوه و نماد مشارکت مردم در فرایند تصمیم سازی و خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین نهاد امدادی با جوهره داوطلبی است.

او افزود: برگزاری انتخابات مجامع در هلال احمر بیانگر این واقعیت است که تلاش این جمعیت همواره بر خدمت رسانی هرچه بیشتر در نهایت شفافیت تاکید دارد و این مهم با مشارکت و حضور منتخبان اعضای این نهاد عام المنفعه که از شورای اجرایی شهرستان تا شورای عالی جمعیت هلال احمر را شامل می‌شود محقق می‌شود.

اکبری گفت: واقعیت این است تمام برنامه‌های جمعیت هلال احمر با مشارکت مردم و اعضای این جمعیت که در گروه‌های مختلف اعم از داوطلبان، جوانان و امدادگران سازماندهی شده اند اجرا می‌شود و در حقیقت مردم محور تمامی برنامه هلال احمرهستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه ۲۸ هزارنفر از اعضای هلال احمر مازندران واجد شرایط  حضور در انتخابات ۲۳ خرداد هستند افزود: تمامی فرایند‌های انتخابات مزبور مطابق دستوالعمل‌های ستاد مرکزی در حال انجام است و انتظار می‌رود شاهد مشارکت حداکثری وحضور پرشور اعضای هلال احمراستان در این انتخابات باشیم.

او با تاکید بر نقش و جایگاه مردم و اعضای جمعیت هلال احمرو منتخبینی که در فرایند انتخابات برگزیده می‌شوند در سرنوشت چهارسال آینده این نهاد غیردولتی گفت: تشکیل شورا‌های اجرایی متشکل از نخبگان، معتمدان و علاقه‌مندان به اصول جمعیت هلال احمر قطعا به توسعه و تعمیق فعالیت‌ها و خدمات این نهاد و همچنین ترویج فرهنگ بشردوستی و مهرورزی در جامعه کمک می‌کند.

اکبری با دعوت از همه اعضای واجد شرایط هلال احمراستان برای مشارکت و حضوری موثر و باشکوه در پنجمین دوره انتخابات مجامع افزود: مشارکت بالای اعضا می‌تواند ضمن افزایش سرمایه اجتماعی این نهاد مردمی، به ارتقای خدمت رسانی کمک نماید.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋