🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ورود نفتکش های ایران به آب های ونزوئلا اوج اقتدار ایران است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نفتکش‌های ایران بی توجه به تهدید‌های آمریکا راهی ونزوئلا می‌شوند و این اوج اقتدار ایران است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: ۱۵ خرداد وقتی آغاز می‌شود که میدان ایفای نقش امام خمینی (ره) مدرسه فیضیه بود، اما پس از مدتی مدرسه فیضیه به تمام کشور ایران توسعه پیدا کرد و طولی نکشید چهار دیواری فیضیه به جبهه‌های جنگ توسعه پیدا کرد و امروز خط مقدم جبهه‌های جنگ ما غزه، لبنان، یمن وآفریقاست و با قدرت تصمیم می‌گیریم نفتکش‌های ما زیر گوش آمریکا وارد ونزوئلا شوند و تهدید‌های آمریکا هیچ تأثیری در حرکت ما نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: پیش از انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها در کشور ما هر غلطی می‌کردند، اما حاکمان کشور هیچ حقی برای محاکمه آن‌ها نداشتند و امروز می‌بینیم با اقتدار نفتکش های ما در دریا مسیر‌های طولانی را طی می‌کنند و عقب نشینی نمی‌کنند، این فرهنگ نوینی است که در مقابل مذاکرات بی حاصل قرار دارد و مقابله به مثل با دشمنان است.

او عنوان کرد: اینکه امام فرمود ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم از منظر سیاسی بیان نکرد، ایشان دین را نشان می‌دهد و بر اساس ولایت الهی صحبت کرد و حقیقتا این معنا را بیان کردند و این کلام ایشان مبنای ایمانی داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: با توکل به خدا و استقامت در راه حق بساط باطل برچیده می‌شود همانطور که بساط حکومت پهلوی از ایران برچیده شد، قیام ۱۵ خرداد اسطوره ستم شاهی را درهم شکست و افسانه‌ها و افسون‌ها را باطل کرد ما این پیروزی‌ها را محصول قرآن و عبادت و بندگی می‌دانیم.

امام جمعه قزوین گفت: خدای متعال فرمودند، هرکس با کتاب و مکتب و نام و یاد و اسماء و احکام من زندگی نکند این فرد در آشفته بازار و ترس و سرگردانی و حیرت و استرس و ناامیدی زندگی خواهد کرد.

او ادامه داد: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خویش فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از میان شما می‌روم. امروز جهان نیازمند این فرهنگ است در مقابل این فرهنگ، فرهنگ تهاجمی و رعب انگیز و وحشت زا قرار دارد که عامل ناامنی و ناامیدی و استرس بین ملت‌ها شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اذعان کرد: طی روز‌های گذشته شاهد بودیم که پلیس امریکا زانوی خود را بر گردن سیاهپوستی قرار داده و درحال فشاردادن است و این فرد هرچقدر التماس می‌کرد فایده‌ای نداشت و این سیاهپوست جان خود را از دست می‌دهد و جلوی چشمان مدعیان تمدن و دموکراسی و آزادی این اتفاق رخ می‌دهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋