🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

۵۰۰ بسته حمایتی بین مددجویان مهدی شهر توزیع شد

هدی ناظمی گفت: ۵۰۰ بسته حمایتی طی رزمایش کمک مؤمنانه بین مددجویان بهزیستی مهدی‌شهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر با بیان اینکه ۵۰۰ بسته حمایتی طی رزمایش کمک مؤمنانه بین مددجویان بهزیستی مهدی‌شهر توزیع‌شده است، گفت: بهزیستی شهرستان با موضوع کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا ضمن اطلاع‌رسانی به مؤسسات خیریه تحت نظارت، اطلاع‌رسانی به خیران و شرکت در جلسات هماهنگی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و شرکت در رزمایش استانی مواسات و کمک‌های مؤمنانه کرده است.

او بابیان اینکه بسته‌های حمایتی اقلامی نظیر برنج، روغن، پنیر، خرما، تن ماهی، ماکارونی و غیره را در بردارد، افزود: ارزش تقریبی هر بسته دو میلیون ریال بود که بین مددجویان مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و فولاد محله توزیع‌شده است.

رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه این شهرستان یک هزار و ۳۳۳ نفر مددجو را تحت پوشش خود دارد، ابراز داشت: در مهدی‌شهر یک مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، یک مرکز بیماران روان مزمن ویژه بانوان و تعداد پنج مؤسسه خیریه با ۱۶ نفر پرسنل در حال ارائه خدمات به مددجویان است.

ناظمی بابیان اینکه ۹۸۳ پرونده توان‌بخشی و ۳۵۰ پرونده حوزه اجتماعی در مهدی‌شهر وجود دارد، تصریح کرد: از این میزان ۲۴۵ پرونده مربوط به زنان، ۲۵ پرونده چند قلو و پنج پرونده امداد بگیران را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت این شهرستان در سال گذشته به تعداد ۳۱۲ نفر و مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی به ۸۰ نفر از افراد مراجعه‌کننده ارائه خدمات کرده است، افزود: در حوزه توان‌بخشی تعداد ۴۵۰ پرونده به مراکز تحت نظارت واگذار شد تا خدمات لازم اجرایی شود.

رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه مرکز جامع نگهداری بیماران اعصاب و روان این شهرستان نیز دایر است، اضافه کرد: این مرکز به ۵۰ نفر از توان‌خواهان تحت پوشش خدمات مراقبتی و نگهداری ارائه می‌کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋