🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هشدار نظام وظیفه به مشمولان غایب گروه پزشکی و پیراپزشکی

سردار مهری گفت: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ که تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند، وارد غیبت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی اخبار ، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار کرد: برابر اطلاع رسانی‌های صورت گرفته تمام مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند، با هدف تأمین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا باید تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا ۳ ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.

سردارمهری افزود: مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۹ فارغ التحصیل شده اند، فعلا می‌توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند، البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان، مجدد اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا است و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، کانال سازمان در پیام رسان سروش انجام می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋