🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در ماه رمضان به قانون عمل کردیم همدلی ها تداوم یابد

حجت الاسلام والمسلمین توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اصفهان ، گفت: در ماه مبارک رمضان به قانون عمل کردیم و انشاالله درطول سال همه تلاش کنیم همه دستورات خداوند رادر جامعه بنحو احسن اجرایی کنیم.

او ادامه داد: کرونا بسیاری از معادلات جهان وکشور مان رابهم زد و سبک زندگی را در کشور‌ها عوض کرد که این ویروس منحوس و متغلب هم باعث تهدید و هم فرصت شدکه بسیاری از این اتفاقات و تغییرات باعث پویایی جامعه خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان بیان کرد: انجام کار‌های خیر، ملاطفت داشتن با یکدیگر، ایثار، همدلی و … مواردی است که باید حفظ شود.

توسلی عنوان کرد: مردم امید به آینده داشته باشند و بدانند که امید به آینده همه مشکلات را حل خواهد کرد و ایمان داشته باشید که خدا بندگان خود را فراموش نمی‌کند و تمامیدمشکلات حل خواهد شد.

او با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از کسب و کار‌ها تحت تأثیر این ویروس منحوس قرار گرفته ومشاغل زیادی با مشکل مواجه شده‌اند، افزود: به همین جهت طرح ضیافت همدلی طبق فرموده مقام معظم رهبری توسط سازمان اوقاف برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: در کنار کرونا فهمیدیم آنچه که مهم و مؤثر است، دین و اعتقاد به خدا و مواسات و سیره اهل بیت (ع) بوده است.


توسلی اظهار کرد: دشمنان ما گمان کردند حال که کرونا آمده، می‌توانند ایران را تحت فشار قرار دهند، اما دیدیم با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه و کارشکنی‌های دولت‌های غربی با استعانت و اعتقاد و توکل مردم به خداوند متعال با روحیه و مقاومتی که داشتیم، بر تمامی مشکلات سربلند و پیروز بیرون آمدیم و همه توانمندی‌ها را به میدان آوردیم.

او تاکید کرد: ما در همین روز‌های کرونایی توانستیم ماهواره نظامی را با موفقیت به فضا پرتاب کنیم م و این نشان از توانایی و ظرفیت کشور ما دارد و امیدواریم خداوند متعال به همه خدمتگزاران توفیق روزافزون خدمتگزاری عنایت فرمایید.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: نامگذاری‌های سالانه از سوی امقام عظمای ولایت، جنب و جوشی مضاعفی را در بین مردم و مسئولان ایجاد کرده وانشاالله برکت‌های زیادی را در پی خواهد داشت.

توسلی ادامه داد: سال گذشته به نام «رونق تولید» بود و مقام معظم رهبری هم فرمودند اتفاقات خوبی در سال ۹۸ رخ داده و این امید به وجود آمده که می‌توان از ظرفیت‌های موجود برای توسعه، رشد و تعالی و در واقع جهش تولید از آن‌ها بهره برد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: وقایعی که در دنیا به دنبال شیوع کرونا اتفاق افتاد، نشان داد که راه عبور از سختی‌ها و بیماری‌ها، توکل به خداوند متعال است.

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋