به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، بسیاری از کاربران معمولاً بازیهای ایرانی را دست کم میگیرند و به آنها توجهی نمیکنند. این افراد عموماً معتقدند که بازیهای ایرانی از کیفیت داستانی و گرافیک بالایی برخوردار نیستند. با این حال در طی سالهای اخیر بازیسازان ایرانی سعی کردند تا با تولید محتوای باکیفیت و خوب نظر کاربران را عوض کنند.
یکی از استودیوهایی که توانسته با ارائه تریلر و توضیحاتی از عنوان پیشه روی خود افراد را متحیر سازد، گروه بازیسازی مستقل Genius Slackers است. این استودیو با همکاری و تهیهکنندگی شرکت سورنا گیمز مدتی است که بر روی پروژه مورد انتظار What Happened فعالیت میکنند. این بازی توانسته با به نمایش گذاشتن فضایی جدید و متفاوت، پیش از انتشار نهایی، خود را به یک نقطه عطف در صنعت بازیسازی ایران تبدیل کند. سازندگان این عنوان تلاش داشتهاند با به نمایش گذاشتن داستان زندگی پسری با نام "استایلز" نگاهی روانشناختی به دوران نوجوانی داشته باشند.
داستان بازی روایتگر تأثیرات منفی از دست دادن پدر، بر روی شخصیت اصلی است. در طول بازی کاربران شاهد تصمیمگیریهای اشتباه شخصیت اصلی داستان هستند و میبینند که چطور رو آوردن به مواد مخدر میتواند نوجوانی استایلز را تحت تأثیر خود قرار دهد. سازندگان این عنوان سعی داشتهاند در کنار ارائه تجربهای سرگرم کننده، پندی درست از اهمیت تصمیمگیری صحیح در دوران نوجوانی را با گیمرها در میان بگذارند.
با توجه به بازخورد بسیار مثبت کاربران ایرانی و طرفداران بازیهای رایانهای، ما تصمیم گرفتیم مصاحبهای را با تیم سورنا گیمز صورت دهیم. در ادامه دانیال نوروزی، مدیر روابط عمومی و واحد رسانه، به سؤالات ما پاسخ داده و توضیحاتی درباره عنوان مورد انتظار What Happened را با مخاطبین در میان گذاشته است.
پاسخ ها