🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محمدیان: به دنبال نوسازی اتوبوس‌های فرسوده هستیم

مشکلات مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب بررسی شد.

محمدیان: به دنبال نوسازی اتوبوس‌های فرسوده هستیم
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی اخبار؛  پوریا محمدیان مدیرکل حمل و نقل وزارت کشور و حسین شهیدزاده نماینده شهردار تهران امشب سوم دی ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی مشکلات مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی پرداختند.

پوریا محمدیان مدیرکل حمل و نقل وزارت کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۳ هزار دستگاه اتوبوس ابلاغ شده است که از این تعداد ۱۵۰۰ دستگاه به شهرداری تهران و الباقی میان سایر کلانشهر‌ها پخش خواهد شد گفت: الان به لحاظ منابع مالی تحت فشار هستیم لذا ما به دنبال نوسازی و اورهال کردن اتوبوس‌های فرسوده هستیم تا از این طریق مسافر بر روی زمین نماند.

او با اشاره به اینکه منابع شهرداری تهران ناچیز نیست افزود: برای هر دستگاه اتوبوس ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است تا امر نوسازی صورت بگیرد لذا با صدور بخشنامه‌های مختلف تغییر اولویت‌ها را اعلام کرده‌ایم تا امر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی صورت بگیرد. 

محمدیان با اشاره به اینکه باید اعتبارات برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شود گفت: در این باره دولت به پای کار آمده است، تهران وسعت ۶۰۰ کیلومتر مربعی دارد به طوری که خطوط شرقی و غربی داریم و به دلیل وجود شیب‌های تهران اتوبوس‌های گازسوز هم نیز از کشش لازم برخوردار نیستند و با توجه به حجم مسافر، تهران برای ما از اولویت برخوردار است.

مدیرکل حمل و نقل وزارت کشور با اشاره به بحث جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: چندین بار با سازمان برنامه و مجلس مکاتبه داشتیم و گلایه داشتیم. بیش از هزار و دویست تا هزار و  سیصد  میلیارد تومان وصولی جرایم رانندگی است که  باید ۶۰ درصد به وزارت راه و شهرداری‌ها، ۱۵ درصد به پلیس، ۵ درصد برای فرهنگسازی و ۲۰ درصد به صندوق بیمه‌ها اختصاص پیدا کند اما در طی ۳۴ سال اخیر تخصیص این موضوع در حد ۱۰ درصد بوده است. 

در حال تکمیل ... 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋