🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقش مهم و محوری شهرداری ها در تحقق جهش تولید

شهردار بافران گفت: با انجام اقدامات فرهنگی و خدماتی زمینه جهش تولید و تحقق شعار سال در مجموعه شهرداری فراهم می شود.

احمد دهقان شهردار بافران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های اخبار  از اصفهان،گفت: خبرنگاران همواره سهم بزرگی در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته و بازوان توسعه و آبادانی شهر به شمار می‌روند.

شهردار بافران با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: مجموعه مدیریت شهری از روز‌های اول کار‌های ستادی و خدماتی را جهت مقابله و پیشگیری در دستور کار قرار داد و با تلاش شبانه روزی برای حفظ سلامت شهروندان کار ضدعفونی، گندزدایی و توزیع اقلام بهداشتی در سطح شهر را انجام داد.

او با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری در بافران، بیان کرد: بنا‌هایی همچون قلعه‌ی رستم مشخصه‌ی شهر بافران هستند و اقداماتی که در راستای حفاظت و تعمیر این قلعه هزینه بر و نیاز به مساعدت سازمان‌های مربوطه دارد هرچند نورپردازی آن در دست اقدام می‌باشد.

دهقان در ادامه از پیشرفت ۸۰ درصدی طرح فاضلاب این شهر خبر داد و بیان کرد: مشترکینی که تاکنون اقدام به انشعاب ننموده در مدت زمان کوتاه نسبت به این امر اقدام نمایند با توجه به اینکه در آینده نهضت آسفالت انجام می‌شود.

شهردار بافران باتاکید براینکه این شهر باید به سمت جذب سرمایه گذار و درآمد پایدار حرکت کنند افزود: از آنجا که شهرداری وابسته به اعتبارات حاکمیتی نیستند برنامه ریزی مطلوب در راستای مشارکت سرمایه گذاران در طرح‌های مختلف اقتصادی و درآمدزایی در حال انجام است.

دهقان از سازماندهی آرامستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: قصد بر ایجاد فضایی دیگر بافاصله کمی خارج از شهر به عنوان آرامستان داریم چرا که تا ۲۰ سال آینده ظرفیت گلزار شهدا تمام می‌شود.

او در پایان با اشاره به تکمیل فیبر نوری بیان کرد: خدمات عمرانی مسکن مهر این شهر تا چند ماه آینده کامل می‌شود.

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋