🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه برای توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب‌پذیر که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده‌اند، آغاز شد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ؛پاسدار مرادعلی حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت : ارزش بسته های غذایی توزیع شده ۱۳۵ میلیون تومان است که با حمایت خیران توزیع می شود.

او گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان این سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه است که در شهرستان قصرشیرین اجرا می شود و با این اقدام خداپسندانه از خانواده های نیازمند حمایت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه ها پیشقدم بوده اند که این بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی به بیماران و ضدعفونی خیابان ها و معابر داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیرگذار هستند.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به بحران کرونا از تلاش های کارکنان و پرسنل بهداشت و درمان به عنوان مدافعان صیانت از سلامت مردم و زحمات شبانه روزی ستاد مقابله با کرونا و همکاری بسیار خوب مردم قدردانی کرد.

مرادعلی تاتار افزود: رعایت موازین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضرورت دارد و سفید اعلام شدن قصرشیرین به معنای پایان کرونا نیست بلکه خطر این بیماری ویروسی همچنان در کمین مردم است و نیاز است تا ریشه کنی کامل این ویروس از کشور همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

او ادامه داد: اقدام بسیار ارزنده خیران و همه دستگاه ها و سپاه در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ستایش است و نیروهای سپاه همیشه در همه بحران ها کمک حال مردم بوده اند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋