۱. تمام افرادی که در بانک، حساب دارند، میتوانند با مراجعه به شعبهای افتتاح حساب و تکمیل فرم درخواست کارتخوان خود را به شعبه تحویل دهند و در صورت موجود بودن دستگاه تا یک هفته بعد از تکمیل فرم، دستگاه خود را دریافت کنند.
۲. تمام مراحل درخواست دستگاههای (P.O.S) بانک و تراکنشهای مالی انجام شده در آن بدون هزینه و کارمزد است.
۱. تهیه و پر کردن فرم استشهاد نامه محلی
۲.تهیه و پرکردن فرم درخواست پایانه فروش
۳.تهیه و پر کردن فرم فروش پایانه سیار
۴.قراداد پذیرندگی کارتخوان
۱. کپی مجوز فعالیت
۲.کپی اجاره نامه یا سند مالکیت
۳.استشهاد محلی (در صورتی که شما هیچ مجوز فعالیتی ندارید یا کپی از اجاره نامه یا سند ملکی ندارد فقط کافی است همین استشهاد محلی را پر کنید و اگر دو مدرک فوق را دارید نیازی به این فرم استشهاد محلی نیست)
۴.گواهی شبا حساب از بانکی که میخواهید دستگاه پوز به آن حساب متصل شود
۵.گواهی کد پستی (منزل یا محل کار)
۶.کپی کارت ملی، پشت و رو
۷.کپی شناسنامه
۸.سفته
۹.به امضا رساندن چهار برگ قرارداد دستگاه
۱۰.تکمیل اطلاعات درخواست مندرج در سایت شرکت ارائه دهنده خدمات
دریافت دستگاه کارتخوان از ۱۲ شرکت و ۳۱ بانک انجام میشود. شرکت شاپرک نیز به عنوان یک نهاد سیاست گذار عمل میکند و بر شرکتهای ارائه دهنده خدمات دستگاه کارتخوان و همچنین سایتهایی که از طریق اینترنت پذیرش میکنند نظارت دارد.
پاسخ ها