🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اقدامات گسترده و بسیج امکانات بنیاد شهید برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس از اختصاص بودجه ۱۱۰ میلیون تومانی بنیاد شهید فارس برای خرید اقلام پیشگیری از کرونا برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از شیراز ، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در نشست خبری امروز، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پی شیوع ویروس کرونا تشکیل ستاد مقابله با این ویروس در استان کرد که این کمیته با حضور مدیر کل بهداشت و درمان تعاون و امور اجتماعی، مراکز درمانی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.

او افزود: در نخستین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در استانداری فارس که به ریاست استاندار فارس برگزار شد، رسیدگی ویژه به امور درمانی جانبازان شیمیایی سوالات و والدین و خانواده معظم شهدا بیماری خاص در اولویت کاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری‌های نقاط مطلب آستان قرار گیرد.

راهی ادامه داد: با توجه به شیوع این بیماری از آنجا که برای دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را می‌توان به صورت اقدام صورت پذیرفت، اما بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس انجام می‌شد ۱۷ هزار تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا جانبازان آزادگان و احوالپرسی و نگران وضعیت آنان در صورت بروز مشکل آن‌ها را به مرکز درمانی هدایت و نیاز به پیگیری امور درمان آن اقدام کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر و تقدیر از کادر درمانی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جهت در اولویت قرار دادن خانواده شهدا و ایثارگران دارای مریضی ریشه‌ای و شیمیایی از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برای مقابله با ویروس کرونا است.

او با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۸۴۳ نفر از خانواده شهداء، جانبازان و آزادگان به ویژه جانبازان شیمیایی استان فارس دارای بیماری زمینه‌ای هستند، از اختصاص بودجه ۱۱۰ میلیون تومانی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برای خرید اقلام پیشگیری از بیماری کرونا برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر اطلاع داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس همچنین با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۷۸ هزار جفت دستکش، ۴ هزار و ۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و تعداد ۳۴۲ هزار و ۱۵۰ عدد دستکش بین خانواده‌های شهداء توزیع شده است.

او گفت: ۱۱ هزار و ۳۷۹ نفر از والدین شهداء، همسران شهداء و جانبازان ۷۰ درصد در سال ۹۸ پایش سلامت شده اند.

راهی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۲۴۰ میلیون تومان کمک معیشتی به موارد خاص و ۳۴۰ میلیون تومان بن کارت کمک معیشت برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر بدون درآمد اختصاص یافت.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋