🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جزئیات چرایی صدور حکم اعدام برای وحید بهزادی و همسرش

سخنگوی دستگاه قضا درباره چرایی صدور حکم اعدام برای وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی دو محکوم خودرویی توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی اخبار ، غلامحسین اسماعیلی با حضور در بخش خبری ۲۱، به بیان توضیحاتی در مورد جزییات احکام اقتصادی اخیر پرداخت و در رابطه با چرایی صدور حکم اعدام برای وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی دو محکوم خودرویی، تصریح کرد: این مجموعه، یک مجموعه گسترده‌ای بود و دو متهم اصلی وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی اقدامات متعددی انجام داده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد با تشکیل شرکت‌های صوری و با حواله جات غیر واقعی، قاچاق ارز انجام داده بودند، گفت: نجوا لاشیدایی بیش از ۲۴۰ حساب به نام اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی دایر کرده بود تا بتوانند در قالب این حساب‌های متعدد و بهره گیری از این افراد، به مطامع سودجویانه خودشان برسند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: این افراد متاسفانه در شرکت سایپا ارتباطات و مراودات برقرار کرده بودند و مدیریت خود آنجا که محکوم شد، مقصر بود.

وی ادامه داد: شرکت سایپا‌یی که ششصد نمایندگی داشت، فقط محصولاتش را در آن مقطعی که پرونده تشکیل شد، به ۱۵ نمایندگی می‌داد و ۹۳ درصد از تولیدات خودرو شرکت سایپا، در اختیار این پانزده شرکت قرار می‌گرفت.

اسماعیلی بیان داشت: در این مجموعه افرادی در حوزه شرکت‌های هرمی، قاچاق کالا و ارز، صرافی‌های غیرمجاز، خرید سکه و ارز، خرید خودرو و همچنین پولشویی با هم ترکیب شده بودند و پرونده بیش از ۵۰ متهم داشت که ۳۴ نفر از آن‌ها نهایتا محکومیت پیدا کردند.

سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد: شبکه مذکور یک شبکه و باند گسترده‌ای بود که متاسفانه دست به اعمال مجرمانه زدند و قوه قضاییه نیز چاره‌ای جز اجرای قانون و مجازات قانونی در مورد مرتکبین نداشت.

در حال تکمیل ...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋