🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مطالبه گری در عرصه امر به معروف تقویت می شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: با تکیه بر اتاق‌های فکر و توان محققان اقدام به شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای هر منطقه با توجه به نوع فرهنگ و روابط آن منطقه کرده‌ایم تا در کاهش این معضلات گام برداریم.

به گزارش گروه استان های اخبار  از اصفهان ،حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالهی نژاد دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان پیرامون موضوع مطالبه گری اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر مبنی بر لزوم مطالبه گری و احیای امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه و حرکت به سمت ایجاد تمدن اسلامی، با تشکیل معاونت اجتماعی و مطالبه گری سعی کردیم قدم‌های مثبتی را در این امر و اجرای فرامین معظم له برداریم.

او با بیان اینکه معاونت مطالبه‌گری با هدف تقویت روحیه مطالبه‌گری، آموزش مطالبه‌گری و همچنین امر به معروف و نهی از منکر مسئولان و ایجاد راه‌های برون رفت از مشکلات جامعه ایجاد شده است، گفت: این معاونت با تکیه بر اتاق‌های فکر و محققان و پژوهشگران ممتاز اقدام به شناسایی آسیب‌ها و تهدید‌های هر منطقه با توجه به نوع فرهنگ و روابط آن منطقه سعی در کاهش این معضلات به وسیله خود مردم و نیرو‌های دلسوز جهادی را داشته است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه مطالبه‌گری به عنوان بازوی امر به معروف و نهی از منکر به خوبی توانسته است گام‌های مثبتی را در کاهش و کنترل آسیب‌های موجود بردارد، تصریح کرد: به عنوان مثال می‌توان به فعالیت در حوزه‌های خشکسالی، محیط زیست، امنیت اخلاقی، مبارزه با مفاسد اقتصادی واداری، صنعت، موضوعات فرهنگی، اجتماعی همانند اختلال هویت جنسی، با استفاده از ظرفیت نهاد‌های تصمیم ساز فرهنگی و ... اشاره کرد.

او با بیان اینکه فعالیت دیگر این معاونت تقسیم بندی مناطق شهری در هر منطقه شهرداری و ایجاد شورای امر به معروف منطقه‌ای بوده است، گفت: تحت این شورا با همت مردم در جهت کاهش مشکلات و ایجاد روحیه مطالبه‌گری در جامعه تلاش‌های خوبی صورت دادیم.

حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالهی نژاد پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه سبک زندگی اسلامی نیز گفت: در این حوزه با همکاری برخی از حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و سازمان‌های مردم نهاد اقدامات متعددی در زمینه شناسایی معضلات و راه‌های برون رفت از مشکلات انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: تقویت روحیه مطالبه گری و آموزش به اقشار مختلف مردم از دیگر فعالیت‌های این معاونت است که در همین راستا در مناطق کویری و روستایی توانسته است با تقویت فرصت‌های گردشگری پایدار با همکاری مردم بومی در حوزه نظارت بر رفتار گردشگران و کاهش آسیب‌های این صنعت گام‌های مثبتی را بردارد.

عبدالهی نژاد در پایان تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر اساس وظیفه ذاتی خود از اقدامات قانونی آمرین به معروف و گروه‌های مطالبه گر حمایت همه جانبه می‌کند.

منبع:تسنیم

م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋