🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اختلاف خانوادگی زوجین اسدابادی منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از قتلی بر اثر اختلاف خانوادگی در این شهرستان و دستگیری قاتل در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

اختلاف خانوادگی زوجین اسدابادی منجر به قتل شد
سرهنگ افشین یاری،  فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از همدان  گفت: پس از تماس مردمی به مرکز فرماندهی وکنترل شهرستان، مبنی بر وقوع یک مورد مرگ مشکوک در یکی از مناطق شهرستان، ماموران گشت کلانتری۱۱ و۱۲ جانبازان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، مردی حدودا ۴۲ ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری از ناحیه سر به شدت مجروح و متاسفانه فوت کرده است.

سرهنگ یاری با اشاره به اینکه ۲ قبضه سلاح شکاری در صحنه جرم کشف شد، بیان کرد: با حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس دادسرا، تشریفات قضایی و قانونی انجام شد و ۳ نفر از مظنونان اصلی، از جمله پدر و۲ برادر همسر مقتول دستگیر و جسد نیز برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شدند.

او ادامه داد: در مقر پلیس با انجام تحقیقات جامع، بررسی شواهد و قرائن موجود وهمچنین بازجوئی‌ها، برادر همسر مقتول به قتل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به نحوه و انگیزه درگیری طرفین، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات از بستگان و شاهدان  حادثه و همچنین متهمان، مقتول با همسر خود اختلاف خانوادگی داشته است و پیش از ظهر دیروز، با یک قبضه سلاح شکاری  با ورود به منزل پدر همسرش، اقدام به فحاشی و تهدید کرده است .

سرهنگ یاری افزود: مقول سپس با آنان درگیر می‌شود و در پایان مورد اصابت گلوله از سوی برادر همسرش قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: از مردم درخواست می‌شود هنگام بروز اختلافات خانوادگی، با سعه صدر و مراجعه به مشاوران و روانشناسان، مشکل خود را حل کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋