🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای برنامه قرائت زنده قرآن کریم در پارک ها و بوستان های سطح شهر قم

مقیمی فت: این برنامه تحت عنوان قرار بندگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های  اخبار  ازقم  ،ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم  با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان‌ها و پارک‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: این طرح در استان قم نیز تا قبل از ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم با بیان برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: جشنواره قرار بندگی با موضوعات مختلف و متنوعی همچون قصه‌گویی، مونش گرافی، لطیفه‌گویی، اذان‌گویی و ... ازجمله برنامه‌های مهم سازمان در این ماه مبارک بودند که در سطح شهر حال اجرا است.

مقیمی از اجرای برنامه قرائت زنده قرآن کریم در پارک‌ها و بوستان‌های برگزیده سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به کم شدن محدودیت‌های اجتماعی در بوستان‌ها و هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، برنامه قرائت زنده قرآن کریم تحت عنوان " قرار بندگی" که در ادامه برنامه‌های جشنواره قرار بندگی است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم یادآورشد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم فضای مفیدی را در بوستان‌ها با همکاری سازمان پارک‌ها و گروه‌های مردمی برای همشهریان عزیز فراهم کنیم.

مقیمی با بیان اینکه اجرای این برنامه با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و بسیج انجام می‌شود، ابراز کرد: سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری بدون شکل‌گیری اجتماع فشرده در سطح بوستان‌ها اقدام به قرائت قرآن به صورت زنده در بوستان‌ها کرده است.

او تأکید کرد: افرادی که در فضای سبز بوستان‌ها به‌صورت کاملاً پراکنده حاضر می‌شوند، می‌توانند با این نوای ملکوتی هم‌نوا شده و از این فضا استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم در پایان یادآورشد: امیدواریم با همکاری گروه‌های مردمی و شهروندان عزیز در راستای روحیه بخشی به یکدیگر عمل کرده و هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋