🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در بورس شاهد تحول خوبی بودیم

رئیس جمهور صبح امروز در ارتباطی تصویری صحبت کرد.

به گزارش گروه استان های اخبار ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:امسال برای ما سال بسیار مهمی است؛ سالی که از یک طرف تحریم و از یک طرف توطئه‌های دشمنان و از طرف دیگر کرونا را داریم. اما باید امسال را در عمل تبدیل کنیم به سال جهش تولید و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند امسال باید یک اقدام ویژه‌ای در بخش تولید اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و ... انجام دهیم.

او افزود: امسال دست به دست هم می‌دهیم تا سال، سال جهش تولید باشد و دشمنان ما هم بداند که این ملت قدرتمند در برابر توطئه آن‌ها تسلیم نخواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال شرایط ما به دلیل این ویروس کمی سخت است، تاکید کرد: در این روز کارگر احساس می‌کنم که عده‌ای از کارگران و فعالان اقتصادی ما در فشار و مضیقه هستند؛ در کنار همه این سختی‌ها قدم‌های بسیار خوبی را هم امسال شاهد هستیم. گزارشی را دیروز بانک مرکزی از وضع پس‌انداز مردم به من در بانک‌ها داد که رشد داشته است.

روحانی ادامه داد: در بورس هم شاهد یک تحول و رشد بی نظیر بودیم که مردم عزیز ما آن‌هایی که بیشتر در بورس فعال هستند، از این تحول خوشحال هستند و هم سود فرآوانی به آن‌ها رسیده است. همچنین طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو به بورس عرضه خواهد شد.

او در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب با آزاد سازی سهام عدالت موافقت کردند. آنهایی که دارای سهم یک میلیونی هستند اگر می خواهند در معرض فروش بدهند رقم خوبی است اگر بخواهند نگه دارند که سود خوبی خواهد داشت .

آزاد شدن سهام عدالت برای مردم بسیار مهم است

حسن روحانی افزود: آ‌نهایی که دارای سهم یک میلیون تومانی هستند اگر بخواهند سهام خود رادر معرض فروش قرار دهند رقم قابل ملاحظه‌ای به آنها تعلق می‌گیرد و آنهایی هم که بخواهند نگه دارند سود خوبی شامل حال آنها می‌شود. این قدم مهمی بود که با دستور رهبری برداشته شد.

امسال در برخی از کالا‌ها تقریبا خود کفا هستیم

رئیس جمهور گفت: این افتخار برای دولت تدبیر است که برای پنجمین سال است در گندم خودکفا هستیم. همانطور که شاهد بودید تولید گندمو کلزا از سال ۹۲ تولید آن چند برابر شده است.

او افزود: ۲۴ سد در غرب کشور در دولت تدبیر و امید افتتاح و تکمیل شده و شرایط مناسبی برای فعالیت و تولید مردم ایحاد شده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋